Asunnon myynti itse...
Taloyhtiössämme on nyt yhtäaikaa myynnissä VIISI asuntoa. Miten voisimme erottua joukosta?
Olisiko ihan dorkaa tarjoilla kahvia ja pullaa?
Kommentit (7)
voisi olla ihan hauska idea.
Onko iso taloyhtiö? Miksi noin monta asuntoa yhtäaikaa myynnissä? Jos olisin ostaja epäilisin miksi kaikki haluaa pois.
jos tosiaan asunnot yhtään samanlaisia keskenään. Kaikki keinot erottua kannattaa käyttää, vaikka sitten kahvi ja pulla, kokeilemalla selviää tepsiikö!
Asuntoa sinne ollaan tultu katsomaan ja mitä asiallisempi esittely ja kopiot tiedoista tarjolla kattavasti niin sen parempi. Kaikki viisi asuntoa tuskin ovat samanlaisia, eli kyllä siinä erottuu jo asunnon koolla ja kunnolla.
ja esittelyt samanaikaisesti muiden kanssa
Taloyhtiössämme on nyt yhtäaikaa myynnissä VIISI asuntoa. Miten voisimme erottua joukosta?
Olisiko ihan dorkaa tarjoilla kahvia ja pullaa?
Itse en varmaan menisi edes näyttöön, kun on varmaan jotain vikaa taloyhtiössä, kun on noin monta asuntoa myynnissä samaan aikaan.
Voitte erottua sillä, että lykkäätte myyntiä.
Kahvi ja pulla toisivat kyllä ihanan tuoksun. Itse en tosin voi juoda kahvia enkä syödä tavallista (gluteenipitoista) pullaa, joten tuo tuoksu olisi vain kiusaamista. :)
Kahvi ja pulla toisivat kyllä ihanan tuoksun. Itse en tosin voi juoda kahvia enkä syödä tavallista (gluteenipitoista) pullaa, joten tuo tuoksu olisi vain kiusaamista. :)
mutta muutenkin jo kiusallista mennä toisen kotiin katsomaan sitä ns. sillä silmällä, saati sitten että olisi vielä kyläilyhenkeä korostettu laittamalla kahvipöytää. Muutenkin parhaiten näkee sen asunnon kun se on mahdollisuuksien mukaan laitettu persoonattomaksi. Naapuruston mummot ja muut ajantuhlaajat kyllä varmasti käyvät kahvilla ihan mielellään...
Onnea myyntiin!