Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen käyttämään jotain muita kuin risoja vaatteita kotona?

Vierailija
03.03.2012 |

Olen siis ostanut siistejä, rentoja oleiluvaatteita, mutta miehellä on pakkomielle hyppiä tyyliin risoissa kalsareissa ja t-paidoissa kotona, ettei "hyvät vaatteet kulu turhaan". Teenko joskus iskun sen vaatekaapille ja poistan kaiken risan ja hirveän roskiin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heität risat vaatteet roskikseen!:)

Vierailija
2/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oleskelen kotona kunnolla sisäänajetuissa ihanan pehmeiksi kuluneissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mies, jolla parhaillaan päällä hiukan reikäinen villaneule, sekä kloorijälkiä sisältävät yöpuvun housut.

Mitä ihmeen juppeja te olette, että perheen kesken ei saisi olla risat vaatteet päällä??

Ä L Y T Ö N T Ä.

Vierailija
4/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ettei tarvisi hävätä, jos joku soittaa ovikelloa.

Vierailija
5/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mies, jolla parhaillaan päällä hiukan reikäinen villaneule, sekä kloorijälkiä sisältävät yöpuvun housut.

Mitä ihmeen juppeja te olette, että perheen kesken ei saisi olla risat vaatteet päällä??

Ä L Y T Ö N T Ä.

Minusta on järkyttävää, että jopa toisen vaatteita ollaan valmiina hävittämään. Kai meilläkin mies hävittäisi multa kaiken paitsi jotkut minimekot ja seksiasut, mutta niin ei vain tehdä toiselle. Pitääkö omat puolisonne kaikista vaatekappaleistanne?

Vierailija
6/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä L Y T Ö N T Ä.

Mulla on nytkin jalassa maaliroiskeiset verkkarit, jotka on ihanat päällä. On mulla kaapissa toki siistimmätkin, mutta nämä menee omalla perheellä kotioloissa ihan hyvin. Mies ei valita, mutta kulkee itse samoissa vaatteissa kotona ja töissä. Sitten ihmettelee, että "työpuserot" yms. nuhjaantuu niin äkkiä... Olen yrittänyt vihjailla, että kotivaatteet voisi olla erikseen, niin työvaatteet pysyisivät siistimpinä pidempään. Rikkinäisyys sinänsä ei ole mikään erityisvaatimus ;)

Vierailija
7/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä L Y T Ö N T Ä.

Ä L Y T Ö N T Ä.

Älytöntä on se, että risat vaatteet säästetään. Leikkaan ne matonkuteiksi tai kierrätän.

Vierailija
8/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä L Y T Ö N T Ä.

Mulla on nytkin jalassa maaliroiskeiset verkkarit, jotka on ihanat päällä. On mulla kaapissa toki siistimmätkin, mutta nämä menee omalla perheellä kotioloissa ihan hyvin. Mies ei valita, mutta kulkee itse samoissa vaatteissa kotona ja töissä. Sitten ihmettelee, että "työpuserot" yms. nuhjaantuu niin äkkiä... Olen yrittänyt vihjailla, että kotivaatteet voisi olla erikseen, niin työvaatteet pysyisivät siistimpinä pidempään. Rikkinäisyys sinänsä ei ole mikään erityisvaatimus ;)

Mutta ne kotivaatteetkin voivat olla ehjät. Minä ostan kotivaatteet uutena ihan siihen tarkoitukseen. En kyllä tykkäisikään kotona kulkea työkäytöstä poistetuissa jakkupuvuissa ja korkkareissa.

Vierailija
9/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti "ingenjööri" ja 10 minuuttia myöhemmin talossa ja pihalla pyörii uunoturhapuro rikkinäisissä housuissa ja mitä ihmeellisemmissä yläosissa, niissä se huhkii hommia ja juttelee naapureitten kanssa. Kerran työtoverin yllätyskäynti kevätiltana aiheutti (ainakin työtoverille) hieman ihmetystä ja silmien pyöritystä, oli ajellut meille tulevaa päättyvää tietä ja ihmetellyt miten tuollainen "laitapuolenkulkija" täälläisella alueella pyöräillee... Meille pihaan ajettuaan ja kuultuaan junioireilta " iskä tulee ihan kohta on hakemassa mässyä siwalsta" jäi odottelemaan pihakeinuun ja vastaanotti siinä tämän ikivanhalla mummopyörällä pojille mässyä hakeneen esimiehensä luultavasti karseimmillä vapaa-ajan vermeillä mitä ikinä voisi kuvitella, ja EI tulisi mieleenkään heittää niitä pois. Kokemuksella voin kertoa että kyllä ne joskus kuivurin jälkeen hiipuu pois, siis vain saumat jää jäljelle.

Niin ja näin puolisona onhan sitä kiva ihailla hyvinmuodostunutta habaa vaikka sen reikäaluspaidan kanssa, mutta joskus ei tiedä itkeä vai nauraa kun verkkarit on persuksista niin rikki että kellit vaan "tursuu istuessa jos on kalsarit unohtunut.....

Vierailija
10/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat ne vaatteilla koreilee.

Mulla on ex.n kanssa viikko-viikko systeemi lasten kanssa ja kyllä mä käytän niitä kaikkein rumimpia kotivaatteita silloin kun lapset eivät ole täällä ja toisinpäin.

Nytkin on yli 10 v t-paita, jossa on maalitahroja. T-paita on ihana päällä, todella todella pehmeää materiaalia ja ennen kaikkea ehjä.

Olen erittäin vähävarainen tällä hetkellä ( ja tulevaisuudessakin ) mulle ei tulis mieleenkään heittää paitaa roskiin, koska on ihan käyttökelpoinen ja en usko että tässä maailmassa on yhtään ihmistä, joka tämän paidan ostaisi, jos sen kirppikselle veisin.

Mutta lasten ollessa kotona pidän siistimpiä kotivaatteita. IHan senkin puolesta koska silloin käy paljon lapsia kylässä. Yksin kun olen joku korkeintaan tulee kysymään onko jompi kumpi lapsista paikalla ja lähtee pois kun ei ole. Kun menen avaamaan oven, laitan kotitakin aina rumien vaatteiden päälle.

Vierailija
11/12 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei auta kuin radikaalit konstit. Kun näen miehellä rikkinäisen vaatteen päällä, takavarikoin sen ja heitän roskiin! :D Karua, mutta toimii! :)

Vierailija
12/12 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä L Y T Ö N T Ä.

Minusta on järkyttävää, että jopa toisen vaatteita ollaan valmiina hävittämään. Kai meilläkin mies hävittäisi multa kaiken paitsi jotkut minimekot ja seksiasut, mutta niin ei vain tehdä toiselle. Pitääkö omat puolisonne kaikista vaatekappaleistanne?

Ei tulisi mieleenkään koskea miehen vaatteisiin ja heittää niitä roskiin vain koska ne eivät miellytä minun silmiäni (olkoonkin risoja). Minä ainakin raivostuisin jos mies menisi heittämään minun vaatteitani roskiin vain koska ne eivät miellytä silmää.

Ja juu, meillä mies on se, joka kulkee risoissa vaatteissa jopa kaupassa mutta hänenpä on häpeä. Jos hän tuntee olonsa parhaimmaksi niissä, antaa mennä vain. En kyllä aio aikuisen miehen vaatekaappia täydentää tai tyhjätä.