Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi apteekin omaan raskaustestiin tulee nykyisin ns. roskishaamu?

Vierailija
03.03.2012 |

siis viiva jo testiajan umpeutumisen jälkeen?

Tiedeän ettei noita testejä pitäisi sitten enää katsella mutta tulee niitä aina tsekkailtuja.

Aikaisemmin ei ole ikinä tullut mitään viivaa siihen edes sen jälkeen kun testi on kuivunut. Ja siksi minusta ollutkin aina hyvä testi.

Nyt siis kuivumisen jälkeen tuleekin se toinen viiva ihan haalean vaaleana näkyviin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen siinä käsityksessä ,että eivät merkkaa yhtään mitään.

Silti sitä vaan niin kovasti toivoo....vain pudotakseen taas pikkuien korkeammalta!

-ap

Vierailija
2/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan Apteekin testi tekee eniten noita turhia haamuja. Mullekin sellaisia muutama tullut, enkä todellakaan silloin ollut raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tehnyt lukuisia testejä.

siksi ihemetelinkin kun nyt kaksi testiä ja molmmissa samahomma. Luulin ,että niillä on joku "uusi testi" siinä paketissa ja sen " ongelma" on tuo. Mutta jostain syystä mull eon sattunutkin aina vain ne kappaleet joihin eti tuota ilmesty.

-ap

Vierailija
4/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kanssa kun aika oli mennyt umpeen, mutta olin kuin olinkin sitten raskaana. Aluksi ei siis tullut viivaa ollenkaan. Kannattaa kokeilla jotain toista testiä tai käydä labrassa :)

Vierailija
5/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat jo myöhässä?

Minulla tänään kp.31/ n.26-30 ja silti tuollainen tulos. Luulisi,että olisi ollut selkeämpi plussa jos olisi raskaana.

Tosin joskus minulla ollut kierto pidempikin,mutta nyt ainakin vuoden verran enintään 30.

Todennäköisesti siis taas jokin hormonihärö ja menkkoja saa odotella ikuisuuden :(.

ap

Vierailija
6/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee uusi testi. Sillä se sitten selviää.

Toivotaan parasta1

Vierailija
7/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään tuon saman testin eikä tullut haamua. Oi, olisko sitten vauva teille tulossa? :)

Vierailija
8/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisi kyllä enemmän kuin tervetullut :).

Vaan pitää nyt yrittää olla ajattelematta koko juttua. Eiköhän nuo menkat tuolta taas tule kunhan antaa kärvistellä tovin :/.

-ap

Vierailija
9/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se toinen viiva on kovin haalea ja näkyy kunnolla vasta testin kuivumisen jälkeen.

Vierailija
10/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt lukuisia Apteekin Omia testejä ja roskishaamuja tullut 3kpl ja joka kerta ne on tarkoittaneet raskautta. Olen sitten myöhemmin uudestaan testatessa saanut selkeän positiivisen tuloksen. Negatiivinen taas on ollut joka kerta selkeä negatiivinen. Juuri tämän yksiselitteisyyden takia olen niitä aina käyttänyt.

Vierailija
11/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai vastauksen, että joskus kuivuttuaan voi tuo "viivan paikka" tulla näkyviin ihan siitä syystä, että siinä on sitä testiainetta, joka kuivumaan lähdettyään tulee näkyviin.

Siksi juuri testiä ei pidä katsella tulkinta-ajan jälkeen. Ja useimmiten niitä ei tuijotellakaan, joten viivanpaikoista/roskishaamuista ei tiedetä mitään.

Ap:lle tsemppiä! Pitkä on tie takana ja toivottavasti odotus pian palkitaan!

Nimim. 4 v yritystä toi tuloksen

Vierailija
12/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan Apteekin testi ei ole kovin herkkä ja olen saanut haamun vaikka menkat ovat olleet useamman päivän myöhässä. Esikoisesta en muistaakseni saanut missään vaiheessa ko. testillä selkeää plussaa, vaikka siis raskaana olinkin.

Vierailija
13/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuolla Apteekin testillä roskishaamu, enkä (onneksi) ollut raskaana.

Vierailija
14/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut roskishaamua apteekin testillä mut testasin sillä esikoisen. Viiva tuli kyllä testiajan puitteissa mut tosi haaleena vaikka menkat oli jo yli viikon myöhässä. Myöhemmin niskapoimu-ultrassa+veriseulonnassa paljastui että mulla oli alhainen istukkahormoni joka osaltaan ilmeisesti vaikutti tohon ettei tullut niin selkeää viivaa.

Toisesta lapsesta tein myös samaisen testin kun menkat oli myöhässä vähän alle viikon. Viiva tulikin aika äkkiä ja oli heti selkeä ja siinä odotuksessa istukkahormonia oli normaali määrä.

Tsempit, toivottavasti olet raskaana :)

Vierailija
15/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyliin tunnin roskishaamu tai muutaman tunnin. Tee testi ensimmäisestä aamupissasta. Onnea yritykseen tai odotukseen!! : )

Vierailija
16/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla se tarkoitti sitä, että menkat sitten muutaman päivän päästä alkoivatkin. Toisella kerralla olinkin sitten raskaana, ei vaan olleet hormonitasot vielä riittävän korkealla.

Vierailija
17/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma näyttänyt kerran roskishamun ja olin raskaana. toisella kertaa tuli 9 min päästä toinenkin punainen viiva mutten llut kuitenkaan raskaana, kävin tarkoissa hormoonitutkimuksissa labrassa ja arvo oli 2 eli ei todellakaan raskaana vaikka kaksi punaista viivaa. outoa. oli aivan selkeät raskausoireetkin. Pahoinvointia, järjetön väsymys, muuten en le ikinä väsynyt.

Vierailija
18/18 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on usein tullut roskishaamuja kyseisellä testillä ja menkat ovat silloin aina alkaneet. Raskauksissa on tullut ihan kunnon viiva testiajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän