Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä vessatettiin vauvaa eli käytettiin vvv:tä

Vierailija
03.03.2012 |

muksu on nyt 4v ja näen kilsan päähän jos sillä on kakka tai pissahätä. On se pienestä kiinni. Ele voi olla vaikka varpaille nousu tai käännös.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päivävaippa jäi pois 1v7kk ja yövaippa 1v11kk ja neljävuotiaana ei tarvi enää mitään viestejä tutkailla kun osaa hoitaa itse hommansa :)

Vierailija
2/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrättekö?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päivävaippa jäi pois 1v7kk ja yövaippa 1v11kk ja neljävuotiaana ei tarvi enää mitään viestejä tutkailla kun osaa hoitaa itse hommansa :)

jäi päivävaippa pois 1v 6kk iässä ja yö kuivakin lapsi on ollut 1v 8kk alkaen :) kaksi vuotiaana osaa jo itse ilmoittaa vessahädästä, tehdä tarpeensa ja kipata kamat wc:n pönttöön :)

Vierailija
4/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrättekö?

ap

osaako lapsi mennä itse vessaan, jos vaikka havaitseva äiti ei ole paikalla? Siis niin kuin noin ihan oma-aloitteisesti? Vai onko täysin riippuvainen vessahätätulkistaan?

Vierailija
5/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrättekö?

ap

Mitä teet tiedolla, että murkkuasi pissattaa? Toki jos nyt nelivuotiaasi ei tajua ilman käskyäsi mennä vessaan, on kätevää että näet sen, mutta useimmat nelivuotiaat osaavat jo kertoa itse. En tajua, miksi juhlit tommoista asiaa?

Vierailija
6/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä siis mitään ongelmaa :)

Yö vaipasta meillä luovuttiin toisi aikaisin ja sitten päivä vaippakin jäi siinä 1v 6kk ikäisenä.

Viestejä tavittiin siis silloin kun muksu oli vauva. Nykyään hoitaa vessahommansa itsekseen, mutta äiti vain vaistoaa ja tietää koska lapsella hätä.

ap

Vierailija
7/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellaista vaistoa äidin vaistoa vai eläimen vaistoa sitä en tiedä?

ap

Vierailija
8/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja ei tarvitse ostaa niin paljon tai kestoja ei tarvitse pestä niin usein. Eli taloudellinen säästö voi olla merkittävä ja luontoa se taatusti säästää.

Tietysti aina on niitä lapsia jotka oppivat kuivaksi itsekseen vuoden ikäisenä.

t. 7 tuhatta

Kukaan ei ole kertonut, mitä hyötyä tästä on jatkossa ollut? Vuoden iässä, kahden vuoden iässä?

Vierailija
9/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö nelivuotiaat oikeasti vielä potalla? Anteeksi, mutta en ihan oikeasti tiedä näitä pottailuasioita, kun meillä lapsi on aina käynyt pöntöllä.

Vierailija
10/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. kakkaa ja katselee samalla lastenohjelmia. Tyttö ensi kuussa 4v

ap

Vierailija
11/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi juo myös nokkamukista.

V*tuttaako?

ap

Vierailija
13/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi juo myös nokkamukista.

V*tuttaako?

ap

Mutta sua taitaa joku vituttaa kun noin kireänä olet.

Vierailija
14/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin just saunasta ja nyt kattella Shrekkiä ja meen kohta tekeen iltapalaa :)

Hyvää iltaa sullekin!

ap

Vierailija
15/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sulla taisi mennä kaikki energia sen vessahätäviestinnän tulkitsemiseen, kun et ole jaksanut opettaa lapsellesi yksinkertaisia hygieniasääntöjä.

Vierailija
16/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa opettaa hygieniaa, ei jaksa opettaa juomaan oikeasta mukista ja istuttaa nelivuotiasta K7-leffan äärellä. Voi morjens.

Vierailija
17/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ymmärtänyt että potta olkkarissa on epähygieenistä... nytpä tiedän senkin.

Osaa juoda oikeasta mukista. Juo nokkiksesta olkkarissa ettei kaatuile pitkin poikin.

Ikäraja sallittu

http://fi.wikipedia.org/wiki/Shrek_2

ja on telkkarista nauhotettu eli ei tullut mieleen toi ikäraja...

ap

Vierailija
18/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoostaan lapsista vaan myös aikuisista sekä eläimistä. Mihinköhän mä voisin käyttää tätä mun vaistoa?

Vierailija
19/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse nähdä, onko lapsellani kakka- tai pissahätä. Meillä jo kolmevuotias osaa ihan itse ilmaista hätänsä ja käydä itsenäisesti pissalla. Kakkaamisessa tarvitsee pyyhkimisapua. Ja oumaigaad. Ihan vaipoissa oli.

Vierailija
20/22 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat ja "kehuvat" vaipattomuudesta. Mutta kaikki nämä kertomukset ovat 4-6 kuukauden ikäisistä vauvoista. Kukaan ei ole kertonut, mitä hyötyä tästä on jatkossa ollut? Vuoden iässä, kahden vuoden iässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi