Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua

16.11.2005 |

mul rv40+5.eilen päiväl tuli semmosta rusehtavaa vuota ihan kun menkat loppuis,sit lähin käymään synnärillä niin yllätys siel ei sit tullut ollenkaan:(mitäköhän mahtoi olla?ihanaa jos joku viittis vastata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin silti vastata kun olen itsekin jo vähän hermona. Oma toinen laskettu aika on 24.pv eli ens viikon torstai. Ensimmäinen laskettu päivä oli 10. ja nyt on ollut pari päivää niin outo olo, että lähtisin laitokselle jo oikein mielelläni! Mä en halua että menee vielä toisenkin ajan yli reilusti! Kääk, en stressaa, mutta kun on vissiin verenpaine humppaillut niin alkaa sitä jo väkistenkin ajattelemaan että kunhan vain tulis ulos niin ei tarvis huolehtia. Vauva kyllä liikkuu normaalisti, ettei sillä kai mitään hätää ole. minä vaan vähän huolissaan. Tsemppiä sulle, kyllä se baby sieltä kohta alkaa tulemaan. Oletko kokeillut jo jotain " aputoimia" ? Mun mies väittää että turha yrittää mitään kun vauvalla on se yks päivä millon se ulos tulee, mutta meinaan kyllä lähteä tänään pikkusen reippaammin kävelemään ja sitten saunaan... Saas nähdä auttaako...

Mami83 & pikku-ukkeli 38+5

Vierailija
2/2 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli esikoista odottaessani viikko ennen synnytystä myös rusehtavaa /veristä ja ajoittain hyvin limaista vuotoa. Limatulppa irtosi viikkoa ennen ja koko viikon tuli oikein lorahdellen tuota " mömmöä" . Kätilö kertoi, että se on ihan normaalia, kun ei ole kirkasta vuotoa, ei hätää.

Minni toisella kierroksella rv *mahtavat* 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla