Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile jotakuta miestä (joku muu kuin oma miehesi), joka on mielestäsi

Vierailija
02.03.2012 |

tosi ihana. Millainen hän on ja miltä näyttää? Ja vielä: oletko ihastunut häneen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tiedän tyypin työni kautta! ei työkaveri mutta jotain siihen liittyvää.. ;) Kerro itse

Vierailija
2/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, tummahiuksinen, siisti, muttei liian huoliteltu. Nuorekas, mutta tyylikäs. Rock, muttei liikaa. Urheilullinen kroppa hoikalla tavalla, ei liikaa lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rento, hyvännäköinen naama, hymy suussa joka kerta kun tavataan, niin minullakin :)

Vierailija
4/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tosi komea nyt ainakin, pitkä, jotenkin ihana vaikka vähän vähäpuheinen. Kyl mää oon ihastunu häneen.

Vierailija
5/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat lyhyet ei-suorat hiukset, ihanat siniset silmät, pitkä, hoikka (ei hernekeppi, mut ei bodarikaan), nuorekas, vaikuttaa ujolta, yksinkertaisesti ihana. :)

Kyseinen ihminen on mun ruokakauppatuttavuus. Siis tyyppi sattuu usein samaan aikaan paikalliseen markettiin, en ole koskaan puhunut tms. hänen kanssaan, mutta silmäpeliä kyllä. ;)

Vierailija
7/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työni kautta..

Vierailija
8/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tosi komea nyt ainakin, pitkä, jotenkin ihana vaikka vähän vähäpuheinen. Kyl mää oon ihastunu häneen.

Lueskelin, että vähäpukeinen ja ihmettelin, mistä lähtien se on ollut miinus xD

Vierailija
9/10 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitusen ylipainoa (ihanan "iso" siis, muttei mikään läski). Pukeutuminen tavallista ja siistiä. Mukava tavallinen mies, joka kyllä on naimisissa ja perheellinen kuten minäkin. Ja kyllä olen hieman ihastunut.

Vierailija
10/10 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni pituinen, näemme aika usein. Olen ihastunut (itse olen sinkku) mutta eipä kyseinen mies sitä saa tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan