Sisustajat huom! Kannattaako laittaa valkoinen (laminaatti)lattia?
Remontti edessä, ja tekisi mieli valkoista lattiaa. Mietin vaan, onko aivan epäkäytännöllinen.
Kommentit (13)
Ei kestä kolhuja, tulee lommo jos jotain pudottaa. Liukas. Matta pitää olla, muuten voi näkyä läiskiä esim varpaanjäljet.
Nyt on parketti, tykkään enemmän
Pesin lattian kolme kertaa päivässä, jokaisen ruokailun jälkeen. Sitten maalasin koko lattian, ja nyt olen tyytyväinen. Pesen kaksi kertaa viikossa.
En enää ottaisi valkeaa lattiaa.
mutta itse en pidä laminaatista materiaalina lattiassa: on liukas ja tosiaan kolhut näkyy. Uudet laminaatit toki varmaan kehittyneempiä mitä meillä kokeiltiin joskus 15 vuotta sitten.
Valkoinen väri lattiassa taas saa kalusteet vähän niinkuin leijumaan, itse suosin mahdollisimman tummaa, vaikka pöly näkyykin.
Valkoinen laminaatti. Ollaan tykätty!
Keittiössä on valkoinen laatta, en vaihtaisi.
Mielummin parkettina mutta myös laminaatti käy.
epäkäytännöllinen, miks olisi??
Meillä on parketti valkokuullotettu, tummassa pöly näkyi paljon helpommin.
En minäkään kyllä ymmärrä, miksi olisi epäkäytännöllinen, mutta moni tuntuu niin ajattelevan. Laminaatti siksi, että haluan yhtenäisen materiaalin, ja pelkään että parketti on keittiöön ja eteiseen liian arka.
Ap
En ole huomannut epäkäytännöllisyyttä.
laitettiin remontissa valkoiset marmorin näköiset laminaatit ja ne ovat aivan ihanat! :)
Kukaan ei edes haukkunut juntiksi ;)
Ap suuntaa laminaattiostoksille.
Epäkäytännöllistä siinä tapauksessa, että teillä on jonkun muun värinen koira tai kissa. Muuten oikein hyvä vaihtoehto!
Valkoinen laminaatti ei ole käytännöllinen. odotapa kesää ja kävele siinä paljain jaloin, näkyy kaikki varpaan jäljet yms. kurajäljet.
valkoinen laminaatti nyt menossa yläkerran makuuhuoneisiin, lisäksi kokemusta mökiltä. pöly ei näy, ja on oikein kaunis. yksi pieni naarmu remonttivaiheessa tullut, tämä näkyy tietysti puunvärisenä ( vaikkei puuta olekaan, tiedän). lisäksi on kylmä jalalle ainakinmaan tasalla olevassa kerroksessa. mökillä huomattu, että leivänmurut, hiekka yms näkyvät helposti, tosin mattoja siellä ei vielä ole estmässä leviämistä.
omassa kodissa mietin vielä keittiöön ja eteiseen jotan muuta vaihtoehtoa.