Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamammojen työnkuva: Valittaja

Vierailija
02.03.2012 |

Palstamammat ovat muka niin tyytyväisiä perhe-elämäänsä, mutta silti valittavat kokoajan.

Naapurin koirat: "piski ulvoo", "koirankakkoja ei siivota"

Kotihoidontuki: "yhyy, ei saada enää maata perse mädässä kotona nostelemassa tukia", " paska valtio, kun ei elätä mun penikkaa"

Työelämä: " vi**u kun pakotetaan töihin eikä laiskottelua tueta, ihan pyllystä, kun ihmiset ei voi tehdä töitä meidän puolesta"

Kauniit naiset: " todella pinnallista ja pintapuolisia ihmisiä kaikki, jotka tekee ulkonäkönsä eteen töitä, kyllä lihava kotiäiti kehut ansaitsee"

Lapsivapaat lentoluolat/hotellit: " syrjintää olla aikuisille omat lomajutut, kaikkienhan täytyy valita loma meluavan huonokäytöksisen lapsiperheen keskeltä, rauhaa ja rakkautta ja romanttisuutta ei saa järjestää aikuisille ei missään nimessä, kyllähän ihmisten nyt täytyy meidän einarin rääkymisen ja paskanhajun keskelle loma valita"

Ton tyylisiä valituksenaiheita mammoilta löytyy. Itsekkäitä, kun ovat. On se niin kamalaa kun elämää on erilaista eikä jokaisen elämäntyyli ja asiat mene lapsiperheiden ehdoilla. Katos on muitakin ihmisiä, muitakin juttuja ja jokaiselle jotain.

Valittajat vois kattoo peiliin ja sisäistää, että on yksi pikkukärpäsenkakkara tässä maapallossa. :) älkääkä valittako turhasta, mentää kehitysmaihin vähäksi aikaa näkemään nälkää niin ehkä näette maailmanne avarammin :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olen pikkaisen paremp kuin muut, minä en koskaan sano valittavaa sanaa mistään, paitsi muuista aaveemamoista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla