Paljonko suunnilleen omistat vaatteita? (ei tartte laskea montako kpl ;)
Eli esim. kuinka monta vaatekaappia ja laatikkoa vaatteesi täyttävät. Onko sinulla mielestäsi vaatteita vähän, tavallisesti vai paljon?
Minulla on vaatteita
-2-ovinen kaapillinen, jossa koko leveydeltä vaatetanko ja sen alla 2 hyllyä
-edellien päällä 2 yläkaappia
-1 kaapillinen (EI yläkaappeja) takkeja ja kenkiä
Kenkiä on ehkä keskivertoa enemmän, mutta muutoin luulen että vaatetta tavallinen määrä. Niin ja laukut eivät ole tässä mukana.
Kommentit (7)
N puoli vuotta sitten siivosin raa'alla kädellä kaappini. Kaikki mahtuu vaatekaapin viidelle hyllylle, henkareissa on kymmenkunta vaatetta. Kenkiä ei ole paljoa, olen anti-kenkäfriikki enkä ikinä löydä mieleisiä kenkiä. Talvitakkeja on kolme, kaksi untuvatakkia ja yksi laskettelu-. Olen tyytyväinen, jatkossa ostan vain todella tarpeeseen ja vain hyvälaatuista.
Onneksi olemme kesällä muuttamassa, joten käyn sitten vaatekaappini läpi. Iso kaappi täynnä vaatteita sekä vielä lipastollinen alusvaatteita/sukkia/sukkahousuja. Toki vielä erikseen kaappi henkarivaatteille. Kenkiä ei ole kovinkaan monia, mutta laukkuja senkin edestä..
plus eteisessä on liukuovikomerollinen vielä kenkiä ja takkeja, ja varastossa kenkiä ja yläkaapit eteisessä ovat täynnä kenkiäni.
Vähän liikaa, enkä käytä puoliakaan. En osaa heittää poiskaan.
Mulla on 3 eri kokoa vaatetta, kun olen jojo-laihduttaja.
yritän kyllä aina tasasin väliajoin antaa vaatteita yms kierrätykseen
mutta käytän niistä vain pientä osaa. Pitäisikin ehkä laittaa myyntiin huutonettiin.
2-ovinen tankokaappi, 1 kokonainen ja 1 puolikas kaapillinen elfa-koreja, jotka täynnä minun vaatteita.
Yhdellä lapsella on 1 kaapilinen käytössä olevia vaatteita ja toinen kaapillinen odottaa reiluja käyttöön tulevia vaatteita, joten on niitä lapsellakin.
Nyt muuten vasta tajusin että niitä on todellakin ihan liikaa meillä molemmilla, mutta kun huutonetissä on jo niin paljon myynnissä tavara jo nyt, lähes 200 kohdetta, joten ehkä pikku hiljaa vähäennän vaatteiden määrää.
mutta käytän niistä vain pientä osaa. Pitäisikin ehkä laittaa myyntiin huutonettiin. 2-ovinen tankokaappi, 1 kokonainen ja 1 puolikas kaapillinen elfa-koreja, jotka täynnä minun vaatteita. Yhdellä lapsella on 1 kaapilinen käytössä olevia vaatteita ja toinen kaapillinen odottaa reiluja käyttöön tulevia vaatteita, joten on niitä lapsellakin. Nyt muuten vasta tajusin että niitä on todellakin ihan liikaa meillä molemmilla, mutta kun huutonetissä on jo niin paljon myynnissä tavara jo nyt, lähes 200 kohdetta, joten ehkä pikku hiljaa vähäennän vaatteiden määrää.
Eteiseeskin on viellä kaksi kaappia ja tuulikaapissa toiset kaksi kaappia minun ja lapsen vaatteita. Todellakin liikaa.
Iso vaatehuone täynnä, tosin siellä on miehen vaatteet myös. Sen lisäksi erillisiä kaappeja takeille, kengille ym. Tiedän että vaatteita on paljon, mutta kaikki on käytössä ja hyviä. Mies on vaatealalla, joten saadaan edullisesti hyviä vaatteita.