Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko minuna mustasukkainen?

Vierailija
08.06.2008 |

Mieheni työpaikalle on tullut mieheni ohjaukseen 22-vuotias kesätyöntekijätyttö. He viettävät toisinaan koko päivän keskenään ilman, että kukaan häiritsee heitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, mutta mietin, tekeekö tilaisuus kenestä tahansa varkaan. -ap

Vierailija
2/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehellä on tilillä suhde työkaveriin joten olen varmasti asenteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan jees, hoikka, pitkä, naisellinen, mutta en enää 22. -ap

Vierailija
4/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette olleet yhdessä? Onko ennen ollut pettämisiä/aihetta mustasukkaisuuteen?

Jos minä ja mieheni oltaisi parikymppinen seurusteleva pari, niin silloin olisin repinyt pelihousuni.

Nyt 17-vuotta yhdessä olleena, 4 lapsen vanhempina ei tulis mieleenkään olla mustasukkainen.. =)

Vierailija
5/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on ollut 15 vuotta töissä, jossa pari miestä ja 20 naista. Aina tulee nuorempia ja nuorempia vanhojen tilalle. Lisäksi harrastaa ratsastusta, naiset soittelevat meille iltaisin. Suhteemme alkuaikoina vähän ihmettelin touhua, mutta en enää. En jaksa uskoa hänen pettäneen, tai ei ainakaan ole jäänyt kiinni.

Vierailija
6/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla mustasukkainen (kuten nuorena), ja mietinkin, olenko hölmö, kun en ole. Kuuluuko ihmisen tuntea mustasukkaisuutta? -ap

Vierailija
7/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei todellakaan pettämiset riipu ulkonäöstä.. (useimmiten ainakaan) minä olin 25v mallintöitä tekevä nainen kun mieheni petti minua töissä 40v huuhkajan kanssa (kuvan näin netissä). Että näin.

Vierailija
8/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on kurjaa ilman muuta. Kyllä siinä riskinsä on. Mutta toisaalta tilaisuuksia tulee ja minkäs voi. Tuommoinen ei kyllä ole ihan normaalia sinänsä, etteikö mitään tapahtuisi. Mä olen ollut muutaman kerran tuossa harjoittelijan asemassa ja kyllä siinä aika usein alkoi tapahtua. Mä laitoin kyllä stopin, mutta vähän kiusoittelin. (Yök semmoisia nelikymppisiä, ajattelin.)

Vierailija
9/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo tilanne ei ole kovin normaalia. Eli siis viettävät epätavallisen kauan aikaa vain kahdestaan. Sitä tarkoitin. Anteeksi. Olin epäselvä.

Vierailija
10/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy niinkin, että ihmiset turtuvat ja eivät ymmärrä ollenkaan vaaraa. Monet ovat todella sinisilmäisiä. Siis kertakaikkiaan. Olen ollut paljon miesvaltaisissa työpaikoissa ja huomannut monenmoista.

Vierailija
11/15 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työpaikasta ja tehtävistä johtuen viettävät työpäivänsä usein kahdestaan. Se ei ole heidän valintansa. -ap

Vierailija
12/15 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainenhan voisin olla vaikka mieheni salaisista haluista ja pyrkimyksistä- ei aina tarvitse penetraatioon asti päätyä. -ap

Vierailija
13/15 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lähtökohtaisesti haetaan sitä vaihtoehtoa, haluaako mies pettää vai ei. Eihän se pettäminen nyt mitään yksipuolista ole vaan tytön pitäisi sitä haluta myös. Minä olen miehisellä alalla ja aloittanut nuorena. Tehnyt itseäni vanhempien miesten kanssa töitä kaksinkin ja käynyt työmatkoilla ja kaikkea. Varmaan he ovat vaimojensa silmissä ihania ja himottavia, mutta vain yksi olisi edes ulkonäöllisesti kelvannut, mutta ei meillä mitään ollut ja oli mulle parikymppisenä liian vanha. (silloin about 40, mutta hyvinsäilynyt)

Vierailija
14/15 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias... Miksei vaikka 42-vuotias tms?

Vierailija
15/15 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut juurikaan mustasukkaisuuden piirteitä itsessäni yli 20 yhteisen vuoden aikana. Varmaan kiusoittelisin välillä, jos oma 44-vuotiaani saisi itseään puolet nuorempaa seuraa päivittäin.