Anoppi tulee hakemaan lapset että saan siivottua rauhassa. Haluatko kysyä jotain? (ev)
Kommentit (11)
Itse arvostaisin suuresti tuollaista apua, sillä oma anoppini tai äitini ei ole koskaan auttanut lastenhoidossa.
Itse arvostaisin suuresti tuollaista apua, sillä oma anoppini tai äitini ei ole koskaan auttanut lastenhoidossa.
Ihan itse soitti ja kysyi että pääseekö lapset sinne kyläilemään :) Mielelläni päästään niin pääsen siivoamaan ongelma kohtia (jääkaapin takaa ja sisältä jne.) rauhassa. :)
Mulla on mukava anoppi
ap
mutta totean että sä olet kyllä melkoinen luuseri.
niin kuinka ihmeessä pääset nettiin, ellet pysty heidän kanssaan siivoamaan?
mutta totean että sä olet kyllä melkoinen luuseri.
ap
niin kuinka ihmeessä pääset nettiin, ellet pysty heidän kanssaan siivoamaan?
mutta kyllä mä ehdottomasti siivoan ennemmin rauhassa kuin lasten pyöriessä "auttamassa" mua :)
ap
Oletko ehkäpä tuttuni, jonka mies "ei osaa siivota oikein?"
Oletko ehkäpä tuttuni, jonka mies "ei osaa siivota oikein?"
Kyllä mun mies osaa siivota silloin harvoin kun se suostuu siivoamaan :D (Imuroi luultavasti tarkemmin kuin minä ;P)
ap
Miksi et pyydä lapsiasi apuun? Oppisivat samalla kodinhoidon jaloja taitoja, ja siivouksen voi tehdä yhdessä pitäen hauskaakin.
Miksi et pyydä lapsiasi apuun? Oppisivat samalla kodinhoidon jaloja taitoja, ja siivouksen voi tehdä yhdessä pitäen hauskaakin.
En kauheasti vaadi niiltä vielä siivoamisen suhteen (muuta kuin että omat romppeet siivotaan lattioilta) kun ikää on vasta 3v ja vajaa 2v :)
ap
P.S. Imurilla ratsastava taapero ei ole yhtään kiva juttu :D
Mulla on samanlainen, voisi hyvin tehdä saman auttaakseen minua.