Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimein löysin ihania hiusdonitseja!

Vierailija
01.03.2012 |

Niitä ei tahdo löytyä mistään. Minä kun en halua mitään liiru-ponnaria mitä kaikilla muilla on. Tykkään oikeen muhkeista donitseista. Kerrankin Seppälästä löysin isoja ja värikkäitä! Ostin viisi kerralla kun oli harvinainen tilaisuus! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan hermoilla.

Vierailija
2/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esteetikko, rakastan kaikkea kaunista. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin arvella, että olet mustalainen, mutta ne ei vissiin osaa kirjoittaa tai käyttää nettiä.

Vierailija
4/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi vaalea. Ei tarvi blondata kun on luonnostaan niin vaalea tukkakin. Ja iho on tosi vaalea myös. :)

ap

Vierailija
5/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei tahdo löytyä mistään. Minä kun en halua mitään liiru-ponnaria mitä kaikilla muilla on. Tykkään oikeen muhkeista donitseista. Kerrankin Seppälästä löysin isoja ja värikkäitä! Ostin viisi kerralla kun oli harvinainen tilaisuus! :D

valakokarvaasia, vaikkei enää oo sellaaset ittellä. tekohiusta?

Vierailija
6/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleni voisin hakea. Sillä on tosi paksut vaaleat hiukset, noi ois varmasti hiusystävällisiäkin.

Vierailija
7/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niitä tekee helposti ja nopeasti itsekin. Mäkin tein silloin ysärillä:)

Vierailija
8/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleni voisin hakea. Sillä on tosi paksut vaaleat hiukset, noi ois varmasti hiusystävällisiäkin.

saa.

Vierailija
9/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... vaan hiusten paksuudesta. Se se vasta kauhealta näyttää jos aivan ohuisiin hiuksiin on kiedottu n kertaa ympäri paksu donitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi