Raskaudesta..
En tiedä mitä teen. Oon viikolla 17 raskaana ja olo on ihan kamala. Olo on puolikuollu, asunto on sotkunen: vaatteita ympäri asuntoa, lehtiä ja roskia lattia täynnä, kaikki astiat tiskattavana, kahden päivän pyykit vielä narulla.
Kaikenlisäksi ruoka ei maistu. Tänään syöny lounaan ja sen jälkeen vasta hiljattain puolikkaan subin, josta lopusta piti monta senttiä jättää pois ku ei vaan enää menny alas, oksetti vain.
Mistä hemmetistä tämä johtuu? Onko ihan normaalia raskautta?
Hb mitattu ensimmäisellä neuvola käynnillä ja oli niin hyvä etteivät sitä oo enää mitanneet. D-vitamiinia syön, muita vitamiinejä ei neuvolan mukaan oo tarpeen mulla syödä. Lapsi onneksi on hengissä, mut itestä en kohta tiiä. Tuntuu että nukahan pystyyn nytki..
Kommentit (6)
Se vaan on rentoutuminen välillä vaikeaa ku niin paljon työtehtäviä tiukoilla aikatauluilla. Mutta parasta onkin tosiaan se, että vauvan takia kaikki tämä. Ja viimestään elokuussa se helpottaa. :)
kuulostaa inhottavalta. Mulla on kans ajoittain äärimmäistä väsymystä, vaikka kaikki arvot on ollu normaalit. Päätin sit kokeeks ottaa vähän lisää rautaa purkista, ja se tuntuisi auttavan. Ehkä sun kannattaisi käydä tarkastuttan Hb uudelleen.
sulla tosiaankin on kiireitä >>>>>tuskin se elokuussakaan helpottaa.
kävin mittauttamassa hemoglobiinin. Huomenna saan tulokset.
- Ja kyllä helpottaa kiireetki, on sentään avulias mies talossa, joka kylläki nyt tekee työtä että oon viikot aina yksin.
Ap
että annat itsesi olla kun tarvii. Eniten sulla pitää olla parempi mieli kuin hyvä olo, joten jos olo riivaa niin älä mietikään mitä muuta sun pitäis tehdä.
Anna itsellesi ja kehollesi anteeksi, keskity hyviin ajatuksiin!
Onnea raskauteesi, terveisin toinen odottelija melkein samoilla viikoilla (neljäs lapsi)