Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä mua vaivaa ku viikon ollu tissit arkana.

Vierailija
01.03.2012 |

Alkaa iha just ottaa aivoo. Kaikki isompi liike (urheillessa esim.) sattuu. Kosketusarat ovat. Multa loppuu nyt kolmas 10päivän terolut kuuri, ja mietin voisko olla niistä. Pakkausselosteessa ainakin lukee et aiheuttavat mahd moista, mut ooutoa et nyt vasta tulis ku aiemmin ei ole ollu mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaaliukko on pannut sut paksuksi. Olet RASKAANA !

Vierailija
2/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eio mahdotonta, mut erittäin erittäin epätodennäköstä. Ja kai sitä nyt muitaki oireita olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kipeät rinnat. Siis niin hellät että pieni liikke jossa rinnat liikkui vähänkin, esim. rappusten alas käveleminen sattui. Muut oireet tuli vasta raskaustestin tekemisen jälkeen.

Vierailija
4/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kierron loppuvaiheessa n. viikon verran rintoja aristaa. :/

Vierailija
5/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku olin raskaana ja se oire tuli heti

Vierailija
6/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut raskaana viisi kertaa ja ensimmäinen oire kipeät rinnat. Muuten rintojani ei ole aristanut ellen imetä.

kolmen äiti (kaksi keskenmenoa)

Vierailija
7/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki mystistä tämäkin. Kun olen n.kk ollut herkuttelematta, ja ainakin olevinaan yrittänyt syödä terveellisesti, vähän ja useammin. Niin silti oon parissa kk lihonu 4kg ja maha pömpöttää. Ihan löllykkä se kuitenkin on. Jos oon lihonu ni aina kaikki on menny reisiin ja peppuun. Nyt mahaan. Kai se täytyy testi kuitenki tehä varmuudeks. Niin ja teroja oon nyt syöny siksi, kun vuos sitten lopetin minipillerit, niin 10kk ei näkynyt kunnon menkkoja. Tosin, empä ole huomannut kummostakaan eroa nyt kun on paketillisen noita pillereitä syöny. Ei yhtään kummosemmat menkat tule. Todella niukkaa vuotoa harvoin.

Vierailija
8/9 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yksi tavallisimmista sivuvaikutuksista on rintojen arkuus.

Vierailija
9/9 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan