Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset välit sulla on sisarustesi puolisoihin?

Vierailija
01.03.2012 |

Omat välit ovat jäätävät. Tuntuu että vaikka miten yritän olla kiva ja ystävällinen, veljen vaimo on kuin kankea jääpuikko, katselee vain arvostellen kulmiensa alta. Veljestäkin on hänen seurassaan tullut pidättyvä ja hiljainen: se entinen rento, puhelias vitsiniekka on kuin varjo entisestään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman masentavan tapauksen jälkeen olen alkanut pitää välimatkaa. Ei näytä näitäkään haittaavan.

Vierailija
2/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lankoa ja yksi käly. Vietetään hauskoja juhlia ihan omissa porukoissa, vaikka ollaankin kaikki aika erilaisia persoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin nähnyt yhtä ja toista kavereiden suvuissa. Miksikähän kälyt kokevat usein asiakseen arvostella miehensä sisaruksia ja vanhempia? Onko se kateutta vai kykenemättömyyttä tajuta, että elämää voi elää toisinkin kuin heidän tavallaan?

Vierailija
4/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa toinen puolisoista hivenen, sairastaa keskivaikeaa masennusta. Hänellä ajoittain madallettu lääkeannosta ja nyt ollessaan raskaana on täysin ilman lääkitystä.

Raskaus on onneksi jo puolivälissä, mutta raskaus on ollut parisuhteelle hyvin vaikea. Kälyni ylireagoi herkästi ja vaikka kaikki tietävät mistä on kyse, näen silti että veljelläni on todella vaikeaa.

Olen sanonut kälylleni että minulle saa soittaa vaikka keskellä yötä ja purkaa minuun sitä pahaa oloaan niin paljon kuin tarvitsee. Kestän sitä varmasti paljon paremmin kuin veljeni.

Normaalioloissa käly on maailman ihanin nainen, mutta nuo masennuskaudet ja lääkityskatkot ovat kamalia.

Siskon mieheni on kuin veli minulle. Olemme tunteneet lähes koko ikämme, kun olemme samasta koulusta. Huippukaveri, en kyllä ymmärrä miksi valitsi siskoni, olisi saanut varmasti paremmankin.

Vierailija
5/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole moksiskaan, jos minulle arvostellaan meidän perhettä tai vanhempiani vaikka vitsien varjolla. Minä annan jokaisen sanoa mielipiteensä. Muutoinkin minulle uskoudutaan vähän asiassa kuin asiassa, enkä taatusti levitä toisten salaisuuksia. Uskallan myös kertoa omat mielipiteeni suoraan.

Mieheni sisaret ottavat ihan tosiasitkin nokkinsa, vaikka kuinka asiallisesti esittäisi oikeita, mutta negatiivisia asioita. Ja aina syytellään perheen ulkopuolelta tullutta kaikista mahdollisista asioista.