Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieneen autoon turvalliset turvaistuimet kahdelle lapselle

Vierailija
01.03.2012 |

Olisiko sinulla suositella?

Lapset ovat 7kk ja 2v ja molemmat tarvitsevat uutta turvaistuinta. Olen selannut nettiä, autoliiton sivuja, lapsi matkustaa-sivua ja keskusteluita, enkä tule hullua hurskaammaksi.

Hts besafe x3 isofix?

Britax max-way?

Klippan triofix?

Palkki-istuin?

Joku muu?

Wavo isofix what ever?

Olen ihan haloona. Valitsi istuimen tai istuimen, niin tuntuu, että jossain testissä siitä sukeutuu potentiaali lapsentappaja.

Autokin on kohta vaihtoon menossa, eikä tietoa, tuleeko uusi olemaan caddy maxi, golf variat, passat vai joku isompi honda, opel, toyota tai skoda. Todennäköisesti kuitenkin pienehkö farkku.

Apua, tulen hulluksi. Istuimet on ostettava ennen autopäätöstä. Nuorempi kasvaa hurjasti ja kaukalo jää pieneksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouduttu vaihtamaan turvaistuimia autonvaihdon yhteydessä, kun istuin ei ole millään mallannut uuteen autoon. Yrittäkää sinnitellä vanhoilla istuimilla autonvaihtoon saakka.

Isuinasiassa en osaa auttaa

Vierailija
2/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella lapsella, ja niihin olen ollut tyytyväinen. Pienemmällä on palkki-istuin, isommalla isofix-turvavyöistuin. Tsemppiä valintaan, itsekin olen aina tuskaillut samojen asioiden kanssa, lukenut ja katsellut loputtomiin turvallisuustestejä jne... No, tähän asiaan onkin ihan järkevää käyttää aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouduttu vaihtamaan turvaistuimia autonvaihdon yhteydessä, kun istuin ei ole millään mallannut uuteen autoon. Yrittäkää sinnitellä vanhoilla istuimilla autonvaihtoon saakka.

Isuinasiassa en osaa auttaa

ja vauva olisi silloin 1v5kk. Ei millään voi olla kaulalossa niin kauaa.

Vierailija
4/4 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 85cm pitkä ja 11,4kg. Kasvaa hitaasti ja on sirpakka luustoltaankin. Vauva taas kasvaa nopeammin ja on yli 70cm pitkä ja lähes 9kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan