Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras poskipuna marketista. Suosittele!

Vierailija
01.03.2012 |

On ollut

Sandalwood rose sävy L'orealilta. Muuten tykkään, mutta kuluu aika nopeasti loppuun ja mulla menee aina se rasia rikki.

Mites Isadora ja Max factor naiselle, jolla on todella vaalea iho ja luonnostaan ruusunpunaiset huulet. Luonnostaan syvän ruskeat silmät ja hiukset kuitenkin. Ainakin osa Isadoran sävyistä vaikuttaa aika tummilta vaikka en nyt olekaan mitään kirkuvan pinkkiä hakemassa. Onko kellään vaalealla ollut sävyssä Frosty Rose.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnä sun kannattaa selvittää sopiiko sulle lämpimät vai kylmät sävyt,sitten vasta valitsisin sen poskipunan. Helpoin tapa testata tämä on että laitat toiselle poskelle lämmintä ja toiselle kylmää sävyä,se mikä saa sinun ihosi hehkumaan ja näyttämään kuulaalta on oikea.

ps.voit jopa joutua kokeilemaan kymmeniäkin eri sävyjä ennen kuin se oikea löytyy...

Vierailija
2/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät sävyt sopivat minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskipunaa, ja olen ollut tyytyväinen. joku rose-sävy on.

Vierailija
4/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät sävyt sopivat minulle.

Ei kai myöskään pinkit sävyt sinulle sitten sovi. Ennemmin oranssiin vivahtavat ja rusehtavat.

Vierailija
5/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vain kaupassa, että melkein ruusuisimman värinen tuon brändin meikeistä. Muut on sitten liian ruskeita.

Vierailija
6/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä käytössä soft pink näin talvikalpeena