Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on jonkinasteinen burnout tai vastaava

Vierailija
01.03.2012 |

jäi pois töistä ja makaa uupuneena nyt sohvalla kotona. Vuosi sitten oli samaa ja mietimme todella pitkään, mitä voisimme tehdä asoiden parantamiseksi ja lopulta sovimme tietyistä muutoksista hänen yrityksessään, ja ne muutokset olisivat helpottaneet hänen työtaakkaansa huomattavasti. Rahaa olisi tullut vähemmän, mutta silti oltais selvitty, koska itse käyn työssä toki myös ja velat on maksettu jne. Eli näin sovittiin. Mieskin tuntui helpottuneelta.

Mutta mies ei toteuttanut niitä suunnitelmia ollenkaan, ei yhtäkään. Tästä kiisteltiin monet kerrat viime vuonna, mutta aina mies vain vastaili jotain epämääräistä. Olin pettynyt ja kiukkuinen, luottamus meni ja tulevaisuus alkoi ahdistaa.

Ja nyt mies siis on taas uupunut. Olen niin vihanien.

Mitä teen? Sanonko, että ne uudistukset ja muutokset on tehtävä, muuten lähden. Ajattelin antaa aikaa kesäkuuhun saakka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin voit antaa ukaaseja. Masentunut ja uupunut ei välttämättä kykene tekemään isoja siirtoja elämässä, niin vaikea kuin se on terveelle käsittää. Onko miehellä lääkitystä ja jotain terapiasuhdetta? Jos ei, asia on saatava ensin kuntoon. Sitten voi olla voimia järjestellä raha-asioita.

Yritä ymmärtää, ja olla kärsivällinen, jos mies on sinulle tärkeä. Masennukseen ja uupumukseen liittyy kyvyttömyys tehdä päätöksiä ja niiden siirrtäminen tuonnemmaksi. Kyse on aivotoiminnan häiriöstä, ei laiskuudesta ja saamattomuudesta.

Vierailija
2/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on tuota samaa, ei osaa/halua jakaa vastuuta ja tekee sitten ihan ylipaljon töitä aamusta iltaan ja uupuu.

Ehkä miehesi pitäisi vain luottaa että hänen ei tarvitse tehdä itse kaikkea. Se tietysti vaatii sen että uskaltaa luopua osasta vastuita ja antaa ne muiden tehtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan levättävä ja kevennettävä taakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän