Kaikilla kiire kihloihin karkauspäivänä?
Eilinen karkauspäivä on saanut taas monet tuoreet ja vanhat seurusteluparit menemään kihloihin. Ymmärrän logiikan, että nainen perinteiden vuoksi kosii ns. "karkauspäivän kunniaksi" miestä, mutta että mieskin kosii naista karkauspäivänä? WTF?
Miten ihmeessä se kihloihin meneminen muka suhdetta muuttaa? Samalla tavallahan sitä voi pettää ja jättää, oli kihloissa tai ei!
Tulee ihan mieleen 80-luvun amis-kihlat tässä lähipiirin kihlajaisboomia todistaessa....
Kommentit (4)
Mutta siis että mieskin kosii? Jotenkin tajuan naisen kosiessa tuon karkauspäivän idean, mutta että mieskin kosii karkauspäivän kunniaksi? Sama kai se, minä päivänä se tapahtuisi?
Ja mitä se kihlaaminen nykypäivänä tarkoittaa? Eikö ihmiset osaa aidosti sitoutua kumppaniinsa ilman konkreettista todistetta ja tai ulospäin näkyvää esinettä?
Miehen kosia karkauspäivänä. Jos ei sitten tunne itseään suhteen naiseksi:)
No, mä kosaisin eilen, mutta sellaista jonka tiesin sanovan ei..
kunhan kosin, koska koin löytäneeni itselleni sen oikean. Naimisiinmenosta oli ollut puhetta ja mies tiesi aikomuksistani. Oikein odotti, milloin kosin. Halusin jakaa tulevaisuuteni tämän miehen kanssa. Olin jo ostanut puolet asunnostakin. Jos mies olisi kieltäytynyt, niin olisinpa saanut kevääksi uuden hameen.
Kosin, suostui, varattiin hääpäivä (puolentoistavuoden päähän, myöhemmin siirrettiinkin vuodella taaksepäin eli parin kuukauden päähän kosimisesta), mentiin naimisiin, saatiin lapsi, saatiin toinenkin. Eilen oltiin juhlistamassa 4 vuoden kihlajaispäivää hyvässä ravintolassa. Tosi amista.
ehkä se on vaan tää eilinen karkauspäivä joka on saanut ihmiset aktivoitumaan?