Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava tunne nenässä (sieraimessa) - mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
01.03.2012 |

Ihan kuin olisi jokin roska nenässä, mutta todennäköisesti se on vain kuivunutta kökköä. Pitäisikö sitä yrittää saada pois vai odotanko, että se tulee itsekseen? Tuhistelen koko ajan jo kolmatta päivää ja etenkin ennen nukahtamista se tuntuu inhottavalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko apua ongelmaasi? Minulla sama ongelma, enkä tiedä, mitä tälle tekisi. Takana homealtistus koulusta sekä koivunsiitepölyallergia ja allergeeninen astma. Tovion, että vastaisit tähän kysymykseeni. Anne 

Vierailija
2/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikonsteja haluat kokeilla, niin höyryhengitys, sauna, suihkun höyryssä oleilu, ilman kostutin kämppään...

Kyse voi olla kuivuneista nenän limakalvoista, joka tuntuu inhalle. Apteekista saa jotain nenäsumutteita, joista voisi olla apuja.

Ja voihan se olla joku polyyppikin tai joku muu, mikä siellä kasvaa. Jos ei noista keinoista ole apua, niin kävisin lääkärille näyttämässä nenää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis sarvikuonolla huuhtelun auttavan.

Vierailija
4/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti alkaa verenvuoto tällaisesta kuivuneesta limakalvosta, silloin apteekin a-tipat.

Itsellä kokemuksia!

Vierailija
5/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että näytän lääkärillekin. Olen pitkään potenut sellaistakin, että nenä vuotaa kirkasta nestettä. Olen tulkinnut sen siitepölyallergiaksi, mutta voisihan nenään katsoa sisäänkin. ap.