Meinasi tänään päästä itku vaatekaupassa =(
Lähdin ostamaan rintaliivejä vihdoin ja viimein, parin vuoden tauon jälkeen (tuossa ollut raskautta ja imetystä välissä).
Alunperinkin rintaliivien koko ollut pieni, A-kuppi. Nyt se on kutistunut AA-kuppiin. Jäljellä ei ole edes kiinteitä, terhakoita tissejä, ihme löllyvät pussit vain jotka kaiken lisäksi ovat selvästi erikokoiset. En ole mikään siro ja pieni (ihan normaalimitoissa kuitenkin ja suht pitkä), joten kroppa ei ole edes tasapainossa rintojen kanssa.
Kaiken lisäksi en edes löytänyt oikeaa koko. Koot loppuivat A-kuppiin. Kiersin kaikki mahdolliset kaupat tässä tuppukylässä (Hennes, Seppälä, Lindex jne.). Kait jostain nettiliikkeestä löytyisi, mutta ei minulla ole varaa lyödä viittäkymppiä yksiin rintaliiveihin.
Veti vain mielen niin apeaksi. Olen aina kokenut kriisiä rintojeni takia mutta vanhemmiten oppinut hyväksymään ne mutta en tällaisinä. Alkaisi taas rintojen suurennus houkuttaa mutta kun siihenkään ei ole varaa. Eikä täytetyt rintaliivit (jos edes löytyisi oikeaa kokoa) auta, totuus paljastuu kun ne ottaa pois.
Ja pliis, ei kiitos viestejä, että eihän minulla ole edes tissejä tai laita teipit nännien päälle. Olen nainen, joka tykkää kauniista alusvaatteista kuten kuka tahansa.
Kiitos, että sain purkautua. Kömmin tästä viinipullon ääreen masentumaan.
Kommentit (33)
Pukeudun aina hyvin naisellisesti, pitkät paksut hiukset kauniisti laitettuna. Ja ne rintaliivit jätän tosiaan pukematta, koska ei niihin olisi mitään laitettavaa.
T:5
Ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärrän miehiä, jotka hullaantuvat totaalisesti jonkun naisen ulkoisista ominaisuuksista.. :Dt. 4
Pukeudun aina hyvin naisellisesti, pitkät paksut hiukset kauniisti laitettuna. Ja ne rintaliivit jätän tosiaan pukematta, koska ei niihin olisi mitään laitettavaa.
Ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärrän miehiä, jotka hullaantuvat totaalisesti jonkun naisen ulkoisista ominaisuuksista.. :Dt. 4
liivejä... sellaisia, joista ei huomaa, että minulla ei ole mitään siellä toppausten alla.
En edes tiedä kokoani, koska en ole aikoihin käyttänyt rintaliivejä. Esim Gina Tricotista saa kauniita ja seksikkäitä pitsitoppeja. Eivät kylläkään ole kamalan laadukkaita, mutta kerran ne uudelleen ommeltuasi kestävät kyllä =D
Minusta pienet rinnat ja liivittömyys on seksikästä. Nyt vain leuka pystyy ja olet ylpeä vartalostasi.
Ja voin sanoa, että miesten reaktiot ovat olleet vain positiiviset =
Minulla on tiukkoja narutoppeja ja kiva kun ei tarvitse liivejä...
silikoneihin. Se on tätä päivää. Turha asiasta on kärsiä, kun rahalla voi päästä kärsimyksistä eroon ja saada itsetuntoa korkeammalle.
on panostaa kunnon rintsikoihin. Kyllä se viisikymppiä tai enemmänkin kannattaa liiveihin sijoittaa, sillä kun on kerran kokeillut oikeasti itselle istuvia rintsikoita, ei seppälän halpiksiin ole enää paluuta. Ja laadukkaat rintsikat ovat myös pitkäikäiset, eli pitemmän päälle tulee säästöä.
Minullakaan ei ole yhtään, ei kerrassaan mitään muuta kuin pienen pienen pienet nännin päät (jos oikein tarkasti katsoo). Käytän aa-liivejä (H&M:stä), jotka ihan pienesti antavat muotoa, mutta ei mitään supertoppauksia. Mutta onhan se aika masentavaa. Välillä pääsen siitä yli, mutta sitten se taas palautuu.. Kokeile jotakin rintaseerumia ja mene kunnon rintaliivikauppaan, jossa myyjä kattoo sulle kunnolliset.
kunnollisiin topattuihin rintaliiveihin. Järkevämpää se on ja halvempaa kuin silikonien ottaminen.
En osaa neuvoa hyvää liikettä mistä varmuudella löytyisi AA -kuppeja mutta ainakin meidän Cittarista on löytynyt kun teinitytölle on ostettu. Eikä hinnatkaan olleet edes paria kymppiä.
ehkäisyä? Ainahan voit koettaa e-pillereitä. Hieman ne rintoja turvottaa, jos pääsisit takaisin siihen A-kuppiin.
Tämä on tietty hieman turhamainen syy tunkea hormoneja kroppaan, mutta tapansa kullakin.
F-koon rinnat näyttävät parin imetyksen jälkeen. Virkistyt varmasti. Alusvaatteet ovat sulle ehkä vaikeita, mutta ilman niitä plus kaikkien muiden vaatteiden kanssa sulla on paljon helpompaa.
Näillä nyt mennään. Älä jää jumiin ihan turhan takia rintoihisi- Tällaisia me olemme, kaikki omanlaisiamme.
Toinen F kuppinen joka ei ikinä löydä rintaliivejä muutakuin kalliilla alan liikkeestä. Ja tosiaan imetyksen jälkeen voit kuvitella miltä näyttävät... Polvista rullataan puolijoukkuetelttaan aamuisin.
Älä missään nimessä hanki silikoneja. Sinä olet kaunis juuri tuollaisena! Isot rinnat ovat idioottimainen vaatimus jonka typerät kauneusihanteet ovat luoneet. Minustakin pienet rinnat ovat usein kauniit, tai oikeastaan kyse ei ole niistä rinnoista vaan siitä miten niitä kantaa.
Meikkipellet, muotilehtinaiset ja samasta muotista veistäminen ei miellytä minun silmääni, luonnollisuus ja itsensä kantaminen arvokkaasti sensijaan on.
yleensähän nuo aa-liivit on jotain kokoa 65 tai 70 (ainakin markettitavara tai Lindex tms). Mutta erikoisliikkeistä varmaan löytyy suuremmalla ympärysmitalla. Kyllä minä ymmärrän sinun ongelmasi.
Ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärrän miehiä, jotka hullaantuvat totaalisesti jonkun naisen ulkoisista ominaisuuksista.. :D
t. 4