Millä ymmärtää miestä?
On ollut (taas) 2 viikon ajan tosi väsynyt, ei itsekään tiedä että miksi. Valvoo kuitenkin aina tuonne 23-23.30 asti ja heräilee yöllä. Ei pitäisi olla stressiä ja meilläkin on keskenämme kaikki hyvin.
Paitsi nyt minua ja ilmeisesti häntäkin on alkanut ahistaa seksi.
Se on tosi kivaa silloin kun sitä on. Menkat ovat minulla tosi runsaat ja pitkät ja usein joten käytännössä "aikaa" on aina kerrallaan vain 2½ viikkoa. Nyt viimeisen viikon ajan olen ehdottanut hienovaraisesti tai vähän suorempaankin joka ilta. Mies on aina ollut liian väsynyt. Eilen suutahti, kun ei jaksanut innostua ja kylpi itsesäälissä.
Tänään ilmoitti heti kotiin tullessaan olevansa väsynyt. Ok, mikäs siinä sitten.
Annoin hänen olla rauhassa, hoidin lapset nukkumaan ja sen jälkeen siivosin kodin kuntoon. Nyt istuin 40min samassa huoneessa miehen kanssa, ensin lukien lehteä, sitten 15min tekemättä mitään muuta kuin istuen. Mies selvästi odotti, että teen aloitteen, mutta itse ei vihjannut eleelläkään siihen suuntaan. Totesi vaan että täytyy vielä korjata yksi tietokonejuttu tänään. Mies istui sen 40min sohvalla tehden ei-mitään.
Äsken sitten lopulta sanoin, että kannattaisikos sinun nyt korjata se tietokonejuttu kun kello on taas aika paljon. Mies lähti suuttuneena sanaakaan sanomatta.
Joo, ymmärrä näitä sitten...
Kommentit (2)
Aika selkeästi mies salaa sinulta jotain isompaa eikä halua kertoa mitä, syystä tai toisesta. Tietää kai miten reagoisit, ja yrittää viimeiseen asti pähkäillä ongelman läpi itse. Varaudu pieneen tai isompaan konfliktiin.
Miksi pitää ottaa lainaa lisää kun entisiäkään ei voida maksaa takaisin ilman tappiota, pakkomaksut on nostettu jo kipurajan yläpuolelle ja ihmiset köyhtyy, silti pitää säästää ja ottaa miljardeja lisää lainaa, on sanomattakin selvää että niitä annettuja velkoja ei tulla saamaan takaisin, vienti takkuaa, tavara ei lähde maailmalle, ostovoima hiipuu, työttömyys lisääntyy, julkiset yksityistetään tai myydään ulkomaille omistukseen. Onko tässä mitään järkeä?