Mikä ihmeen vuoto menossa?
Rinnat on arasteli viikon, oikeastaan se loppu muutama päivä sit mut kuitenkin selkeen arat oli. Nyt odotan kuukautisia tälle loppuviikolle alkavaksi, koska en kuitenkaan vieläkään ole raskaana.
Mutta nyt ku miehen kanssa touhuiltu vällyjen välissä niin viikonlopusta tähän aamuun yhdynnän jälkeen ollu minimaallista verestävää vuotoa. Siis ehkä tunnin yhdynnästä. Siis semmosta minkä vessapaperista huomaa mut sitten se vaan loppuu.
Ei mulla ennen yhdynnästä tommosia tuhruja ole tullu. Näitä kuitenkin ollu jo 3-4 kertaa ja joka kerta ajattelen ett nyt alkaa kk mut ei. Vetää takaisin. Olen aiemminkin ollut raskaana eikä silloin ole milloinkaan ollut mitään välivuotoja tms. Ainoastaan keskenmenossa mut senkin jo tuntee muuallakin.
Osaisiko kukaan kertoa tai arvella mikä juttu nyt on menossa?
Kommentit (7)
Voisko olla, että miehes on touhunnut hiukan rajummin ja työnnellyt syvempään kohdunsuulle saakka ja ootko huomannut mitään alavatsa kipuiluja?
Mulla on joskus just vähän ennen menkkojen alkua käynyt samoin, kun mies innostuu rajumpaan seksiin ja työnnellyt pohjaan saakka niin että oikeen sattuu ja sitte sen jälkeen onkin pesulla käydessä paperiin veri viiruja. Eli olen otksunut itselläni tuon silloin johtuneen alkavista menkoista ja voihan olla, että kun mies on ollut otteissaan rajumpi, niin voinut tulla joku nirhauma myös limakalvoihin, joista veri ois peräisin.
Koska sä oot muuten käynyt viimeksi papassa? Jos tota tuhnua nyt jatkuu pidempään, niin sun pitäis kyllä mennä käymään siitä gynellä.
varmuudella, ettet nyt ole raskaana?
Ootkos nyt ihan varma, ettet olis raskaana?
Sehän olisi tietenkin toivottua että olisin raskaana mutta kun jo yli 6 kk yritetty niin en jaksa olla niin toiveikas. Niin ja aiemmissa raskauksissa ei tuollaisia ole ollut. Ja nimenomaan aina yhdynnän jälkeen. Olisihan se ihanaa saada kolmas ja taas marraskuu vauva :)
Mulla todettiin kohdunkaulantulehdus, kun oli tuollaista. Kannattaa käydä lääkärissä, niin selviää! Tulehdus ei välttämättä alussa oireile sen pahemmin..
arvuutelkaa ny edes jotakin! Ei jai kaikille ole omat vuotonsa/vuodottomuutensa ihan sama?