Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa ihanaa asiakaspalvelua..

Vierailija
29.02.2012 |

Kävin tänään parissa liikkeessä vertailemassa samantapaisia tuotteita. Ihan aurinkoinen päivä ja olin loistalla tuulella :)

Ekassa sain kyselyyni todella asiallista ja asiantuntevaa palvelua ja opin aiheesta paljon lisää, vaikken ihan tietämätön ollut alunperinkään. Tokassa vastassa oli todella ylimielinen myyjä, vaikka nätisti esitin kyselyn, että onko heillä ko. tuotetta ja useampaa samanlaista niin mitä hän suosittelisi.

Vaivautuneesti raahautui hyllyille. Käyttäytyi erittäin ylimielisesti ja lyhytsanaisesti. Kun esitin jatkokyssärin, johon ekassa kaupassa osattiin vastata heti napakasti ja tietävästi niin tää toka myyjä katsoi ynseästi ja tokaisi, "et jos mä rupeen sen sulle kertomaan niin siihen menee ainakin tunti.." Olin ainoa asiakas ja 3 myyjää tyhjänpanttina liikkeessä.

Ja todellakin lähdin sillä asenteella, että myyjät tietää ja osaa taatusti opastaa minua, joten olin todellakin ystävällinen ja myyjä sai vapaasti kaupata vaikka mistä hintaluokasta halusi. Eipä kelvannu maksava asiakas heille. Lisäksi haukkui sen ekan liikkeen tuotteet aivan paskaksi, paljon rumemmin sanakääntein tosin, joka minusta osoitti erittäin huonoa käytöstä.

Kyse oli urheiluvälineistä ja arvatkaa jäikö ostamatta. Tuota ekaa kauppaa vielä vakaasti harkitsen kunhan teen hieman lisää hintavertailua. Minä olin hyväntuulinen ja lompakko taskussa valmiina tekemään ostoksia, mutta ei väkisin, ei raha kelvannu..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli leipääntynyt myyjä tuo jälkimmäinen..sellaiseksi se myyjän työ voi tehdä. Tosin siinä vaiheessa, kun itse löytäisin itseni haukkumassa jonkun tuotteen paskaksi niin ehkä miettisin hommien vaihtamista, jo itsenikin takia.:)

Vierailija
2/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä milloinkaan saa alentua sille tasolle että alkaisi kilpailevaa liikettä haukkumaan, omia kokemuksia voin kyllä kertoa ja tiedänkin kilpailevan tuotteista jotain kun olen ennen siellä ollut töissä, mutta kyllä se on pelkästään asiakkaan asia jos haukkumaan haluaa alkaa jotain toista firmaa, joka firmassa on hyvät ja huonot puolet/tuotteet.

Sen verran täytyy sanoa että minä olen firmasas jossa myydään merkkejä ja ne maksaa PALJON! Ärsyttää asiakkaat jotka tulevat liikkeeseen ja sitten haukkuvat kun kaikki on niin kallista ja ei näin paljoa voi kyllä maksaa ja kyllä on ilmaa näissä hinnoissa, niin, no, minä en niitä hintoja niihi keksi ja tervemenoa sinne kilapsilevaan firmaan kun siellä on niin halpaa (kyse siis halpaketjusta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä pahoin pelkään, että jonku vanhan artikkelin pohjalta luulen, että se oli ite kauppiasparin (kaverukset) toinen osapuoli, tosin en ihan varma :) Mutta toista kertaa en sinne mene.

ap

Vierailija
4/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnustan, että tulee itekin joskus taivasteltua hintoja, etenkin jos vaikka kummilapsi fanittaa burberryä ja meet liikkeeseen näin remupoikien äitinä ja vilaset hintalappuja niin henkeähän siinä saa haukkoa :) Tosin saatan kauhistella vasta pihalla, kiittää myyjää palvelusta ja miettiä, että meenkö enää takas liikkeeseen vai en ;)

Minusta kanssa kilpailijan haukkuminen osoittaa sellaista törkeyttä ja meinasin että lampsin siihen ekaan puotiin ja käyn sen myyjän esimiehelle palautetta että tosi kiva myyjä oli tää jolta sain upeaa palvelua. Jos vaikka saavat jotain palvelubonareita niin on ne ansainnut :)

ap