Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä hoitovapaa vaikuttaisi työnhakijan valintaan

Vierailija
28.02.2012 |

Kahdesta hakijasta toisella on kaksi lasta ja kaksi vuoden pitusta taukoa työsuhteissa. Toisella on kaksi lasta ja yhteensä ollut 4 vuotta pois työelämästä. En kutsuisi kakkosvaihtoehtoa edes haastatteluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvii ketään kutsua työhaastatteluun kun oot ite kersojen kaa himassa homehtumassa.

Vierailija
2/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvii ketään kutsua työhaastatteluun kun oot ite kersojen kaa himassa homehtumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä punaista lankaa tässä. ?

Vierailija
4/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työpaikka, ei se työsuhde katkea mihinkään. Eikä minun CV:ssäni näy, miten pitkään olen ollut hoitovapailla, pelkät työsuhteiden mitat vain. Enkä mitenkään haastattelussa kerro, että 9 vuoden työsuhteessa olin 6 vuotta perhevapailla.

Vierailija
5/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työpaikka, ei se työsuhde katkea mihinkään. Eikä minun CV:ssäni näy, miten pitkään olen ollut hoitovapailla, pelkät työsuhteiden mitat vain. Enkä mitenkään haastattelussa kerro, että 9 vuoden työsuhteessa olin 6 vuotta perhevapailla.

Enkä ole mitenkään kysellyt haastatteluissa perhevapaiden pituutta. Juuri meille tuli uusi työntekijä, jolla on lapsi, eikä kyllä käynyt mielessäkään kysyä kuinka kauan oli lapsen kanssa kotona aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä