Ruotsin prinsessalla halpis-Briot!!!
Siis TÄ?? Miksi ei kunnon ruotsalaisia Emmaljungia?
Kommentit (52)
ja Victoriallakin oli aikoinaan Briot.
Itse tykkään Brion vaunuista, mutta ajattelin niiden olevan liian kalliit meille. Millä hinnalla yhdistelmävaunut saa?
Itse tykkään Brion vaunuista, mutta ajattelin niiden olevan liian kalliit meille. Millä hinnalla yhdistelmävaunut saa?
Itse ilahduin huomatessani että hyvät perusvaunut kelpaavat siniverisillekin :)
En tosin briostakaan välitä mutta on sentään modernimmat ja köykäsemmät menopelit.
Briot on kyllä kalliit. Kaikki yhdistelmämerkkivaunut maksaa ihan hirveästi uutena.
mietittävää kuin vaunumerkki ja niiden hinta, toisin kuin monella av-mammalla.
Ette kai te kuvittele, että ovat joutuneet maksamaan noista kärryistä jotain! :D Ja ensi viikolla voivat kävellä ihan yhtä hyvin Emmaljungia lykkien. Ihan tasapuolisuuden vuoksi...
vaunut niillä olisi pitänyt sitten olla?
Hinta-laatu-suhteeltaan huonot emmaljungat vai jotkut muut parempaa laatua olevat kuten bugaboo vai mutsyt.
Nyt tais tulla kova kolaus ylimielisiltä emmaljungia työnteleville mammoille.
t. briojen omistaja, jotka ei tosiaankaan olleet halvat. Ja jonka mielestä yks haile, minkä merkkiset rattaat on saapunut kuninkaallisille.
Kaarle Kustaa ja Silvia työnsivät Victoriaa Brio-vaunuissa.
Ja Brion toimitusjohtaja ilmoitti viime viikolla, että he eivät ole lahjoittaneet Victorialle ja Danielille yksiäkään lastenvaunuja.
Todennäköisesti hovi palauttaisi kaikki kalliit kaupalliset lahjat, kuten esim. Victoria ja David Beckhamkin tekevät - lahjoittavat kaikki hyväntekeväisyyteen.
Ei halvat, mutta eivät kalliitkaan.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/babylyckan/article14446314.ab
Tästäkin aiheesta varmaan riittää sitten keskusteltavaa av-mammoille.
Tosin itse henk.koht. ilahduin kuin näin Victorialla normaalit, kunnolliset, vaunut ilman älyttömiä kikkailuja. Sitä paitsi, onko parempaa markkinointikikkaa ja viennin edistämistä kuin Vickan ja Brion vaunut? ;-)
Hinta-laatu-suhteeltaan huonot emmaljungat vai jotkut muut parempaa laatua olevat kuten bugaboo vai mutsyt.
t. briojen omistaja, jotka ei tosiaankaan olleet halvat. Ja jonka mielestä yks haile, minkä merkkiset rattaat on saapunut kuninkaallisille.
Nehän on hollantilaiset. Vaihtoehtoja oli tasan kaksi, ruotsalaiset Brio ja Emmaljunga.
Nyt Briossa poksautellaan shampanjapulloja. Mahtava voitto kilpailijasta
Mikä tekee emmaljungista lähiövaunut?
on ollut niin paljon vikoja, etten suosittelisi niitä kenellekään.
Jospa Briot onkin tulevat emmaljungat!