Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni pidätettiin Kampissa energiajuoman takia

Vierailija
28.02.2012 |

Sain tänään soiton että lapseni (15-vuotias) on otettu kiinni Kampissa koska joi energiajuomaa eikä ollut mukana henkkareita joilla todistaa että on yli 15. kävin hakemassa pojan ja näyttämässä poliisille passin että kyllä on jo 15!

onko energiajuomien juominen nyt kielletty alle 15 vuotiailta?

lapsi kertoi että pari "alaikäistä" kaveria joutui poliisiasemalle ja kuulemma lastensuojeluviranomaisille ilmoitetaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos ikinä käynyt siellä vaikkapa viikonloppuiltaisin? Miten niin voit olla varma, että siellä ei käytetä alkoholia? Paikkahan on täynnä anniskeluravintoloita yms.

Ja muutenkin; kauppakeskus ei ole mikään leikkipaikka, missä lapsia säilötään. Kyllä on taaas vanhemmuus niin hukassa. Häpeä!

Eihän niitä lapsia sinne anniskeluravintolaan päästetä! Hölmö!!

Vierailija
22/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se Kampin kauppakeskus mikään nuorisosäiliö ole, tai ainakaan pitäisi olla? Meno on iltaisin aika mielenkiintoista, hoitakaa itse teininne älkääkö ulkoistako kasvatusta kauppakeskuksen vartijoille ja myyjille ja muulle ohikulkevalle kansalle. Tuskin sitäkään hyvällä katsottaisiin, jos vaikka kolmekymppisten porukat tai mummelimafiat alkaisivat kansoittaa käytäviä ihan vain seurustelumielessä ja olohuoneen korvikkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se Kampin kauppakeskus mikään nuorisosäiliö ole, tai ainakaan pitäisi olla? Meno on iltaisin aika mielenkiintoista, hoitakaa itse teininne älkääkö ulkoistako kasvatusta kauppakeskuksen vartijoille ja myyjille ja muulle ohikulkevalle kansalle. Tuskin sitäkään hyvällä katsottaisiin, jos vaikka kolmekymppisten porukat tai mummelimafiat alkaisivat kansoittaa käytäviä ihan vain seurustelumielessä ja olohuoneen korvikkeena.

ja vartijat vartioi. Ei tarvitse vanhempien vaivautua huolehtimaan lapsistaan...

Vierailija
24/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä, ettei vanhemmat pidä itse lapsiaan pois Kampin kauppakeskuksesta! Poliisi ja vartijat tekevät asialle jotain, samoin kauppakeskus poistaessaan penkkejä ja kaiteita, mutta vanhemmat vaan tykkää kun lapsilla on oma 'päiväkoti' mihin niillä on subjektiivinen iltapäivähoito-oikeus sekä ammattitaitoiset hoitajat eli vartijat. 'niillä on siellä niin hyvä ja turvallinen olla'!?!?

Vanhempiin yritetään usein vedota lehtien välityksellä. Mutta eihän ne tajuu/välitä!

Vierailija
25/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on ruokaravintoloita, niin ehkä nuoret haluavat mennä Kamppiin pihville.

Vierailija
26/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tarkemmin. Tuossa uutisessa on ihan oikean yrityksen sähköpostiosoite ja Kampin valvontakameran ottama kuva. https://www.facebook.com/notes/aikakauslehtinet/onko-kamppi-poliisi-tak…

Vierailija
27/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisien resursseja? Just. Ei ihme, että oikeat rikolliset hyppivät silmille kun.

Vierailija
28/33 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisien resursseja? Just. Ei ihme, että oikeat rikolliset hyppivät silmille kun.

onko mielestäsi nuorten syrjäytymisvaara, päihde- ja mielenterveysongelmat niin lievä asia? Hyvä vaan että poliisin kaltainen auktoriteetti puuttuu asiaan.

Vierailija
29/33 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kivoja liikkeitä joissa olisi mukava asioida, mutta siellä notkuvat teinit tekevät paikasta vastemielisen.

Vierailija
30/33 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kivoja liikkeitä joissa olisi mukava asioida, mutta siellä notkuvat teinit tekevät paikasta vastemielisen.

viitsiny enää pitkään aikaan siellä käydä kun joutuu pujottelemaan notkuvien laumojen läpi. LAttiat täynnä roskaa ja sylkeä.

Järkkäreille vaan tiukempaa ohjeistusta. Asiaton oleskelu ei ole kielletty, mutta häiritsevä käytös on. Muiden liikkumisen estäminen, mölyäminen, juoksentelu ja syljeskely on häiritsevää. Ulos vaan, niin oppivat käyttämään pipoa muulloinkin kuin kesällä.

Vierailija
31/33 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin; kyllä siellä näkee kännisiä teinejä vaikka ne vartijat siellä ovatkin. Ottakaa vahennat VASTUU lapsistanne, älkääkä ulkoistako sitä jollekin ostarin vartijalle.

Aivan käsittämätöntä, ettei vanhemmat pidä itse lapsiaan pois Kampin kauppakeskuksesta! Poliisi ja vartijat tekevät asialle jotain, samoin kauppakeskus poistaessaan penkkejä ja kaiteita, mutta vanhemmat vaan tykkää kun lapsilla on oma 'päiväkoti' mihin niillä on subjektiivinen iltapäivähoito-oikeus sekä ammattitaitoiset hoitajat eli vartijat. 'niillä on siellä niin hyvä ja turvallinen olla'!?!?

Vanhempiin yritetään usein vedota lehtien välityksellä. Mutta eihän ne tajuu/välitä!

Vierailija
32/33 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin; kyllä siellä näkee kännisiä teinejä vaikka ne vartijat siellä ovatkin. Ottakaa vahennat VASTUU lapsistanne, älkääkä ulkoistako sitä jollekin ostarin vartijalle.

No pakko se nuori on joskus päästää ulos kavereiden kanssa ja ei silloin voi aina valvoa että missä ovat ja mitä tekevät. Nuorena kuuluukin vähän töppäillä että oppii virheistään!

Vierailija
33/33 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo todella harvoin energiajuomia. Mä olisin pöyristynyt jos joku tulisi ja veisi mun lapsen putkaan tai mihin nyt vievät, sen takia että hänellä on ollut energiajuoma kädessä!!

Toinen asia on on noi kampissa hengaavat nuoret. Mitä sitten vaikka ne siellä ovat jos ovat asiallisesti. Aina nuoret on jossain notkuneet, nykyään ne on kauppakeskuksissa koska siellä on lämmin ja kyllä ne vie niihin kauppoihin rahaakin, ainakin omat teinit on aikamoisia kuluttajia.

Itse olen varmaan ensimmäisiä kauppkeskuksissa pyörijöitä. Oltiin itiksessä ja forumissa. Ei me pahoja oltu, välillä ihmeteltiin kovasti että miksi aina meidät heitettiin ulos ja vastaavasti vanhat ihmiset kyllä sai kaikki penkit valloittaa ja istua siellä päivittäin monta tuntia ilman että heidät ulos ajettiin.

Mutta joo, mun mielestä tää yhteiskunta menee jo liiallisuuksiin jos lapsia ruvetaan viemään johonkin sen takia että hänellä nyt sattuu olemaan energiajuoma kädessä.