Mä RAKASTAN boheemia sisustustyyliä! Tätä mä haluun!!
http://www.google.fi/search?q=boheemi+sisustus&hl=fi&sa=X&prmd=imvns&tb…
osaisipa vaan itsekin yhdistellä värejä noin makeesti, että lopputulos olisi noiden kuvien kaltainen, eikä vaan epämääräinen sotkuinen sekametelisoppa (tai no, onhan siinäkin omanlainen viehätyksensä) :D
Kommentit (8)
samis :D
tykkään myös
mutta tuo linkki ei kyllä toiminu,
voisitko laittaa uudestaan?
eka oma kämppä oli värien sekamelskaa ja tosiaankin boheemi, vastapainona lapsuudenkotini pelkistetylle sisustukselle, valkoiselle ja maanläheisille väreille. silloin mielestäni todella tyylikäs, mutta nyt kun katsoo kuvia niin ei helkkari :D
Nelosella kun ei? Itse huomasin, ettei linkki tullut kokonaan, mutta mä pääsen kyllä tästäkin kuvia katsoon, kunhan odotan vähän aikaa.
ap
toimii se mullakin
yritin eka kopsata ton koko rimpsun
mut toimi se linkinpätkäki
4
Mutta ei harkitusti. Rakastan valkoista, fuksiaa, violettia, limeä ja turkoosia sekä raskaita tummia ja ehdottoman laadukkaita vanhoja huonekaluja. Ap:lle vinkki: ostele Gudrunin päiväpeitteitä ja mattoja & verhokankaita ja yhdistele niitä Vallilan voimakasväristen verhojen ja kankaiden kanssa! Hanki ruokailukalusteet hankkimalla kirppiksiltä vanhoja laadukkaita erivärisiä tuoleja jämäkän vanhan ruokapöydän ympärille.
minä myös rakastan kaikkea vanhaa,värikästä ja elämää nähnyttä.Kaikki huonekalut mitä mulla on,on käytettyjä koska mieleisiä ei kaupasta saa.Tai sitten ne on ihan törkeenhintaisia.Turkoosi on aivan ihana väri samoin tumma violetti,puisissa huonekaluissa mielellään tumma petsi tai valkoinen/turkoosi kulunut maali.
Oisko kuvia teiden boheemien kodeista? Mä voisin vähän myöhemmin ottaa kun saan nää iltahommat pois alta...Jos muita lähtee mukaan,niin minä myös:)
ap