Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamalaa, naapurin koiranpentu saa aina kaiken huomion.

Vierailija
28.02.2012 |

Miksi meidän niin maailman söpöin prinsessa ei saa? Eikö ihmiset muka huomaa, että meillä on prinsessa? Eikö se heille pitäis olla päivien silmäterä? Minun prinsessani on kaikkein ihanin koko talossa jota kaikkien pitäisi huomioida. En ymmärrä miksi yläkerran jätkä rakastaa sen tyttöystävä enemmän kuin mun prinsessaa? Käsittämätöntä. Mun prinsessa haluis huomiota, niin naapurin jätkä käyttää sen hymyn ja rakkauden sen tyttöystävään. Voiko tämä olla mahdollista? Eikö vauvojen pitäisi olla kaikkien asukkaiden silmäterä, oli heillä lemmikkejä tai kumppaneita? Tosi ärsyttävää et meidän prinsessa ei voi olla kaikkien ihmisten silmäterä ja huomionkohde. Miten joku ihminen voi oikeesti rakastaa lemmikkiään tai puolisoaan enemmän, kuin naapurin prinsessavauvaa? Meidän talossa on yksi prinsessa ja se on meidän vauva tietenkin, jolle kaikkien pitäisi kohdistaa kiinnostus ja huomio.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei näemmä puhe uppoa eikä järkisyyt pure.

Vierailija
2/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo olet..... Miksi muiden ihmisten pitäis lakata rakastamaan rakkaitaan ja kohdistaa se naapurin lapseen? En ymmärrä sun lokiiggaa mut provo tän täytyy olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo olet..... Miksi muiden ihmisten pitäis lakata rakastamaan rakkaitaan ja kohdistaa se naapurin lapseen? En ymmärrä sun lokiiggaa mut provo tän täytyy olla

Vierailija
4/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää aikaansa mielummin tyttöystävänsä kanssa kuin vauvasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi