Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko erota, jotta saisit lapsivapaata aikaa?

Vierailija
28.02.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aiheuttanut tämän passaamalla miehen pilalle :(

Vierailija
2/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eron jälkeen huomata että lapsivapaata ei ole senkään vertaa kuin parisuhteessa ollessa.

Etsikää omasta elämäntilanteesta ne hyvät kohdat ja

miettikää miten huonoja saisi parannettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa. Lapsi on eron jälkeen, siis kahden vuoden aikana, ollut ehkä 20 yötä pois kotoa.

Vierailija
4/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähän sitten joutuisin tekemään kaikki kotityöt yksin, maksamaan asumisen yksin, hakemaan ja viemään lapsen hoidosta yksin, tekemään aina ruuan itse, siivoamaan aina itse. Siis kaikki asiat, kotityöt ja lapsenhoito, jotka on nyt jaettu miehen kanssa yhdessä joutuisin tekemään yksin. Ei kiitos.

Vierailija
5/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä miten ero toisi minulle lapsista vapaata aikaa, jos sitä ei muka järjestyisi nytkään.

Meillä on ihan selkeä systeemi kotona, ja vanhempina olemme tasavertaisia. Lapsia hoidetaan kumpikin ihan luonnostaan melko tasaisesti, joten kumpikin saa välillä "humista" omia juttujaan. Tietysti kotihommia ei tasan jaeta, ei mies siivoa tai pyykkää, mutta enpä minäkään joudu pihaa kolaamaan tai autoa korjaamaan. Tyytyväisiä ollaan.

Joten miksi erota, kun homma on täysin mahdollista saada toimimaan ihan ehjässä perheessäkin?

Monta eroperhettä seuranneena olen huomannut, että eron jälkeen lähivanhempi kuormittuu vain entisestään, tapaamiset kun harvoin oikeasti toimivat jokatoinenvlk-tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan