ärsyttävä kotiinpaluu hiihtisreissulta! Miehen saamattomuus...
Olin 3 lapsemme kanssa pohjoisessa hiihtolomareissulla. Tapasimme ja yövyimme isovanhemmilla, kiva reissu. Matkat vaan on melko raskaista, kun nuorimmainen vasta 2 ja erittäin aktiivinen. 5 päivän reissulta tulimme kotiin, jossa mies siis oli ollut.
Sain heittää pois pilaantunutta tavaraa jääkaapista, maitoa, makkaraa, jugurttia, lohta sekä vihanneksia. Ja lisäksi 2 pkt vaaleata leipää, kun oli mennyt homeeseen. Grrr!
Mitä välinpitämättömyyttä. Mulle on ihan sama jos ukko syö meidän poissaollessa valmisruokia ja hakee pizzaa, mut ois sen verran voinut katsoa että heittää edes huonoksi menneet pois!
Ja ne leivät, ois vaikka laittanut pakastimeen. Mut "ei ollut vilkaissut leipäkaappiin". Mä inhoan sitä, et ruokaa heitetään pois. Pidän "kaapintyhjennys-aterioita" jne. Ja sit mun poissaollessa täällä eletään kun pellossa, eikä ollut edes lapsia hoidettavana!!!!!
Kun sitten mainitsin asiasta, mies veti herneen nenään ja aloitti mykkäkoulun, kun "aina pitää elää mun sääntöjen mukaan". Mun sääntöjen? Eiköhän tuo nyt kuulu yleisasivistykseen, että pilaantunut ruoka heitetään pois? Vai hermostuinko turhasta?
Kommentit (16)
Olet tyypillinen nainen. Kerrankin mies saa viettää laatuaikaa ja heti alkaa nalkutus palatessasi.
Olet tyypillinen nainen. Kerrankin mies saa viettää laatuaikaa ja heti alkaa nalkutus palatessasi.
Itse pidän huolen, ettei miehen yksin kotona ollessa kaappeihin jää mitään mitä se ei syö. Tai siis mitään, mikä voisi mennä pilalle.
kyseessä on siis mies. Eivät ne oikeasti tajua tuollaisia asioita.
Mun miehellä ainakin on sekä silmät että aivot. Ikävää että sun miehellä ei ole.
Meikä olis tyhjentänyt jääkaapin ilmaan mitään draamaa, ja sillä siisti. Homma hoidettu.
Jos niin, teit jo siinä virheen.
ei miehet syö valmiiksi pureskeltuja ruokia, silloin kun ne saa syödä sitä mitä itse haluaa.
vaivoin siedän edes tuoreen kalan haistelua.
Mutta arvaapa mun tuskani, kun aina perjantai-iltaisin palaan työviikon ja kolmen tunnin junamatkan päästä kotiin, josta en löydä edes kahvimaitoa, ainakaan tuoretta, mutta löydän edellisenä viikonloppuna tekemiäni ruokia.
kyseessä on siis mies. Eivät ne oikeasti tajua tuollaisia asioita.
Mun miehellä ainakin on sekä silmät että aivot. Ikävää että sun miehellä ei ole.
kehuja muilta naisilta teolleen.
Kuulostaa siltä että vaan todistit miehen lausahduksen todeksi, aina pitää elää sinun säännöilläsi, miltä kuulostaa??
mies varmasti nautti ajastaan ja sinä aloit heti paasata asiasta jonka olisi voinut hoitaa toisinkin,, kommunikaatio ei taida enää pelata teillä? Oliko teillä edes ikävä toisianne? haluatko marttyroida?? miten vilkas kaksivuotias liittyy pilaantuneeseen ruokaan?? camoon...
löydän edellisenä viikonloppuna tekemiäni ruokia.
Mies on nautiskellut omasta ajasta ja vapaudesta. Tollaset kaapintyhjennysateriat kuullostaa kauheelta, mies raukka. On ollut onnessaan, ku on omaa aikaa ja pizzaa, kebabia ja olutta, äijäelämää. Ja sit sä tuut kotiin ja nalkutat jostain hiton leivästä. Häpee vähän.
juuri tätä miehet inhoaa naisissa. Heti alkaa turha jäkäjäkä
Ei tuo nyt ihan aikuista käytöstä mieheltä ole! Syöpä mitä syö tai on syömättä, mutta kyllä tuosta pitäis edes huolehtia ettei turhaan jätä hyvää ruokaa pilaantumaan. Tai olisi edes sen verran viitsinyt että heittää pilaantuneet pois!
Oikeasti, jos perheessä kaksi aikuista kantaa vastuun kodista, siihen kyllä kuuluu myös yhteisistä ruuista huolehtiminen. Luulisi tuon nyt järjenkin sanovat että syödään sitä mitä kaapissa on mahdollisesti pilaantumassa tai sitten huolehditaan ettei ruoka pilaannu. Valitettavasti itse törmään kyllä samaan asiaan kun reissusta palaan; jääkaapista saa lakaa lappaa pois pilaantuneita ruuantähteitä, roskis on täynnä einesruokien papereita *kun en osannut mitään muutakaan laittaa*. no ohoh, olisit kurkistanut mitä kaikista niistä rasioista ja astioista siellä jääkaapissa löytyy!
selkeesti homeisen jutun ulos ja kysyy multa," onkohan tää pilalla" ja jos en sano että, "joo, on se, heitä pois", laittaa sen takas kaappiin ihan tyytyväisenä.....
Miehes on varmaan pelänny, että suutut jos heittää hyvää ruokaa pois ilman lupaasi.
kyseessä on siis mies. Eivät ne oikeasti tajua tuollaisia asioita. Hermostuit ihan asiasta, mutta mitään hyötyä siitä ei ole.
Mene nyt lepäämään matkan rasituksista.
Mä kans tykkään että kuuluu tapoihin heittää vanhat pois, mut ei kai ne miehet oikein pidä kirjaa tollasesta.