Huh huh hoihaa Huutiksen hintoja
Ei ymmärrä ei. Katoin Huutiksesta kevääksi takkeja lapsille. Monissa välikausitakeissa on lähtöhintana tai osta heti -hintana tyyliin 35 euroa. Eli postikulujen kanssa yli 40 euroa. Kuka maksaa käytetystä takista niin paljon? Sillähän saa uuden vedenpitävän takin. No joo, oli niitäkin kohteita, joissa lähtöhinta ok tasolla, mutta eiköhän niissäkin nouse hinnat pilviin... O tempora o mores.
Kommentit (9)
Mä ostin huutiksesta uuden ticket to heavenin takin 57€:lla. plus postarit. Laput oli vielä kiinni, ja kaupassa maksaa tuplasti enemmän. Ei käytetyistä kannata maksaa noin paljoa.
Ostin sieltä kyllä hyväkuntoisen käytetyn takin parilla eurolla, kun myyjä oli laittanut kohteeseen että huonokuntoinen, mutta se oli melkein kuin uusi.
huutiksesta vaatteita. Jonain vuonna taannoin tosissani etsin hyväkuntoista käytettyä haalaria lapselle, hinnat sellaiset, että kymppi lisää niin sai kaupasta uuden.
sieltä ei ole pakko ostaa mitään. Eli ei ongelmaa?!
Huutiksessa kannattaa tarkkaan miettiä mitä huutaa. Itse etsin poikavauvalle bodyja. LÄhtöhinnat on ihan peruslindexkamassa 4-5€. en todella maksa. Ja ulkovaatteet on uusien hinnoissa
on multa ainakin ihan mennyttä kauraa. Hinnat on aivan sairaita, joten en enää ole varmaan 1-2 vuoteen siellä käynyt edes katsomassa tarjontaa.
Maksan sen 10-20 e enemmän ja ostan sit uuden kun käytetyn ja kuluneen melkein samalla hinnalla (kun postikulutkin on yleensä melkein 10 e niin hinnat on kovia..)
Mut joo, onneks ei tarvi käyttää tota palvelua :)
Omat vaatteeni ostan pitkälti huutiksesta ihan siitä syystä, että uusina ne maksavat maltaita ja kirppiksellä niitä ei myydä.
Lastenvaatteet haen suosiolla kirpparilta, ei ole enää mitään järkeää huutaa niitä huutiksesta.
Mä ostin huutiksesta uuden ticket to heavenin takin 57€:lla. plus postarit. Laput oli vielä kiinni, ja kaupassa maksaa tuplasti enemmän. Ei käytetyistä kannata maksaa noin paljoa.
Ostin sieltä kyllä hyväkuntoisen käytetyn takin parilla eurolla, kun myyjä oli laittanut kohteeseen että huonokuntoinen, mutta se oli melkein kuin uusi.
nettiputiikissa 35 eurolla vähän aikaa sittn, että vaikka toki sait normaaliin hintaan verrattuna edullisesti takin, ei kukaan myy uutta "tappiolla".
Paremmat ja suosituimmat maksaa huutiksessa enemmän. Täytyy osata hakea niitä löytöjä. Minä ainakin löydän usein uuttavastaavia, laadukkaita ja mieluisia edullisemmin kuin vastaavan kaupasta. Hyvää ei saa halvalla.
Usein kuulee kuinka uutena sama takki maksaa vähemmän, voihan se maksaa, mutta löytyykö enää kokoja on eri asia.
Kirppareilta en osta takkeja kun ne on siellä hinnoiteltu yli ja selkeästi huonommassa kunnossa. Mikäli merkkitakki niin ihan sika hinta, vaikka tosi huonossa kunnossa. En tiedä löytyykö Etelän kirppareilta sitten parempia esm. Helsinki ja Turku.
varmaan käydä kirppareilta katsomassa jos sieltä löytäis halvemmalla.
Mä myyn itse huutiksessa ja todellakin pyydän siellä kyllä ihan sievoisen summan kunnon vaatteista. Jos itse oon maksanut noin 100 egee takista ja se on ihan uudenveroinen edelleen niin en mä sitä 20:lla myy.
Pakkohan sieltä ei ole huutaa mitään. Myyjät (kuten itsekin) haluaa kunnon hinnan kunnon vaatteista. Onhan siellä toki niitä ylilyöntejäkin joukossa, mutta noin pääsääntöisesti.