Pelottaa.. rukoilkaa puolestani
Yksin lapsen kanssa ja pelottaa hirveästi kaikki. meneekö raha-asiat yms. putkeen ja muutenkin epävarma olo.
Ei tässä voi kun jumala auttaa.
Kommentit (9)
olen aikanaan ollut samanlaisessa tilanteessa kahden lapsen kanssa, ja kyllä se TaivaanIsä kuuli ja auttoi.
On tosiaan asioita mitkä valvottaa näin öisin jopa.
kyllä sinä pärjäät, ihan ilman mitään jumalia, jeesuksia ja rukouksia.
olen aikanaan ollut samanlaisessa tilanteessa kahden lapsen kanssa, ja kyllä se TaivaanIsä kuuli ja auttoi.
On tosiaan asioita mitkä valvottaa näin öisin jopa.
kannattaa antaa ns. asia Herran haltuun. öisin asiat paisuu mielessä vieläkin isommoksi kuin (ehkä?) ovat. ja eipä noille asioille oikein öisin voi tehdä mitään.
koita saada nukuttua,niin olet huomenna virkeempi ja levännyt!
toivon todella kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi!
olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa ja voin sanoa, että ihan varmasti pärjäät - tosiaan ilman rukouksia. Usko itseesi ja usko siihen, että sinä pystyt. Sinä olet se avain, jolla rakennat onnesi ja elämäsi.
Tsemppiä!
ja aion muistaa sinua jatkossakin rukouksissani.
Kaikkea hyvää elämääsi lapsesi kanssa. Kaikki kyllä järjestyy.
Ottakaa vastuu elämästänne, älkää jättäytykö virran vietäväksi.
Se on teistä itsestänne kiinni.
Tehkää parhaanne ja lopusta on turha murehtia.
Mikä ihana tekosyy?
Hän kuulee jokaista, joka kääntyy Hänen puoleensa.
Siunausta sinulle.
Vien asiasi Taivaan Isälle.
Mutta sen lisäksi sinulle voisi tehdä hyvää jakaa huoliasi jonkun kanssa.
Voit ottaa turvallisin mielin yhteyttä sen seurakunnan diakoniatyöntekijään, jonka alueella asut, ja varata ajan purkaaksesi mieltäsi. Yhdessä tarkastelemalla voimavaroja löytyy paremmin kuin yksin tuskailemalla.
Siunausta elämääsi!
Meiju, diakoni