vihkisormukseen zirkonia? vai timantti?
kattelin sormuksia.. ja en oikein tiedä niistä mitään :D
8 vai 14 karaatin kultaa? timantti? zirkoni? valkokulta?
hintaa sais olla maks 200e.
Kommentit (27)
Mennä liikkeisiin kiertelemään ja kysellä onko heillä poistuvia malleja.
Itse löysin todella hienon valkokultaisen jossa timantteja ja hinta oli melkein puolet vähemmän..
Ne on poistuvia malleja ja yksittäisiä kokoja, mutta silti voi tehdä löytöjä!
ei vihkiseormukseen zirkoneita sentään
viesteistä. Ostatte sellaisen sormuksen, joka miellyttää SUN silmää ja sopii budjettiin. Omani teetin äitini vanhasta sormuksesta, kultaa, 3 timanttia ja 4 zirkonia. Hinta 220 e 10 v sitten ja edelleen pidän sormustani kauniina ja mielelläni sormessani.
Sisareni meni isolla rahalla naimisiin, sormus valko- ja keltakultaa, paksu kuin mikä ja timantteja pitkä rivi. Vähän väliä sormus oli hukassa, kun ei tykännyt sitä jatkuvasti pitää ja pari vuotta sitten hävitti sen kokonaan. Nyt tilalla hopeinen sormus, ilman mitään blingiä ja päivittäin sormessa...ei ne timantit määrittele sitä avioliittoa.
jälkimmäisestä, siis keltakultaisesta : ))
ei se raha ratkaise, vaan mistä itse tykkäät :)
j a saaha sitä vuosien varrella ostella uusiakin sormuksia itselle kävi niin, et nuorena olin anorektyisen laiha malli : ) ja nyt tavis kokoinen, eli sormus ei mahdu : (((
ja malli on sellainen, ettei voi oikeen venyttää koka, eli ostettu uusi ja ei menoa haittaa, entinen on toki tallella : )
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää prameilla jollain niin pinnallisella kuin sormus? Mietinpä vaan että millainen on ihminen, jolle avioliitossa on niin mahdottoman tärkeää olla kallis ja näyttävä sormus? Todella pinnallista sanon minä.
Olen sitä mieltä että minun on hankittava sormus kun menen naimisiin, koska mielestäni sormus on merkkinä avioliitosta, mutta se voi olla hinnaltaan vaikka 20 euroa koska sen tunnearvo on minulle kuitenkin aivan sama kuin 5000e euron rinkulan. Jos sormuksella ei ole tunnearvoa, eli itse avioliitto ei merkitse sormuksen rinnalla enää mitään niin mielestäni sen sormuksen voi pujottaa sitten mihin muuhun sormeen tahansa ja prameilla sillä sitten siinä.
Tuntuu että näitä kalliin ja olevinaan hienon sormuksen takia naimisiin menijöitä on nykyään ihan liikaa ja sen kyllä huomaa avioerotilastoistakin. Onhan se kiva sitten eron tullen hakea kultasepältä "rahat takaisin" kalliista sormuksesta. Ostakaa hyvät ihmiset mieleisenne ja edulliset sormukset ja eläkää yhdessä onnellisina elämänne loppuun saakka.
Pienikin ikuinen timantti on parempi kuin joku zirkoni!
Z ei heijasta valo, ts. kimaltele kuin T.