Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä! Aina kun miehen lapsi on ollut meillä

Vierailija
27.02.2012 |

eli joka toinen viikonloppu, on minulla maanantaina lämpöä. Alan palella iltapäivällä ja olo on kuin tulisin kipeäksi ja lämpöä mitattaessa 37 - 37,2.

Tiedän, että huomenna olo ok ja kaikki on normaalisti.

Mistä tällainen johtuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on stressiä mutta että noin paljon, että oireilen näin voimakkaasti!

ap

Vierailija
2/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa miettiä tuntemuksiaan ja olemattomia oireitaan ja mittailla lämpöään. Sitäpaitsi tuo on aikuiselle aivan normaali lämpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse voi olla siitäkin että kuukautiskierrossa osuu tietty aika just sen lapsen vierailuihin. Et taida kauheasti pitää siitä lapsesta?

Vierailija
4/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisämunuaiset käyvät ylikierroksilla koko viikonlopun ja sä ikäänkuin ylirasitut. onko pää jumissa? vatsa löysällä? tukkoinen olo/limakalvot turvonneet? pyydä jotain mietoja rauhoittavia, niin kroppasi kestää paremmin. Ja ole muutenkin hellä itsellesi, älä tee liian kovia fyysisiä treenejä ja yritä muutenkin olla stressaamatta. Tuosta on nimittäin lyhyt matka siihen, että palat kovemman tilanteen tullen loppuun. terveisin nimim. samassa suossa

Vierailija
5/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,5 olen jo vuoteen omana, 38 astetta ja olen unessa. Ihmiset reagoivat eri tavoin. Nytkin hytisen peiton alla.

Tämä toistuu joka toinen maananatai eikä osu oikein kuukautsikierron kanssa siten yksiin.

Minulla ja lapsella on ihan hyvät välit.

ap

Vierailija
6/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisämunuaiset käyvät ylikierroksilla koko viikonlopun ja sä ikäänkuin ylirasitut. onko pää jumissa? vatsa löysällä? tukkoinen olo/limakalvot turvonneet? pyydä jotain mietoja rauhoittavia, niin kroppasi kestää paremmin. Ja ole muutenkin hellä itsellesi, älä tee liian kovia fyysisiä treenejä ja yritä muutenkin olla stressaamatta. Tuosta on nimittäin lyhyt matka siihen, että palat kovemman tilanteen tullen loppuun. terveisin nimim. samassa suossa

jonkin verran turvonneet. Pää ok samoin vatsa.

Onko sinulla samantyyppisiä ongelmia?

ap

Vierailija
7/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin lapsena aina kipeäksi isän luona. Just tollasta pienen flunssan oireita. Syynä oli homeallergia ja isän luona ollut home. Voisitkohan sinäkin olla allerginen homeelle (kulkeutuu lapsen vaatteiden ja muiden tavaroiden mukana teille), tai onko lapsella äidin luona jotakin lemmikkiä tms. jonka karvoja tulee teille? Imuroitko maanantaisin viikonlopun jälkeen? Jos tää tuntuu yhtään sopivan kuvioon, niin ostakaa lapselle teidän luo sisävaatteet, joita pidetään vaan teillä, ja käykää saunassa jo perjantaisin (tukasta allergeenit pois). Vaikka vaan kokeeksi. Jos tämä auttaa, niin jotakin allergiaa se sitten on.

ap

Vierailija
8/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin lapsena aina kipeäksi isän luona. Just tollasta pienen flunssan oireita. Syynä oli homeallergia ja isän luona ollut home. Voisitkohan sinäkin olla allerginen homeelle (kulkeutuu lapsen vaatteiden ja muiden tavaroiden mukana teille), tai onko lapsella äidin luona jotakin lemmikkiä tms. jonka karvoja tulee teille? Imuroitko maanantaisin viikonlopun jälkeen? Jos tää tuntuu yhtään sopivan kuvioon, niin ostakaa lapselle teidän luo sisävaatteet, joita pidetään vaan teillä, ja käykää saunassa jo perjantaisin (tukasta allergeenit pois). Vaikka vaan kokeeksi. Jos tämä auttaa, niin jotakin allergiaa se sitten on.

ap

Oho, vastaus tuli väärään väliin. en siis ole ap.

Vierailija
9/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kymmenystä lämmönnosua ei ole kummoinen reaktio.

Vierailija
10/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen vaatteissaan on homeitiöitä joihin reagoit, tai eläinpölyä.

Vierailija
11/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paria kymmenystä.

ap

Vierailija
12/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on.

ap

Vierailija
13/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joka toinen viikonloppu, on minulla maanantaina lämpöä. Alan palella iltapäivällä ja olo on kuin tulisin kipeäksi ja lämpöä mitattaessa 37 - 37,2.

Tiedän, että huomenna olo ok ja kaikki on normaalisti.

Mistä tällainen johtuu?

kantavat voimakkampia pöpöjä mukanaan, tarhoista ynnä muista, ne ottavat usein aikuiseen kovemmin. mutta pese käsiä , älä lasta "poista".

Vierailija
14/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 37,2 lämpö tarkoittaa jo, että allerginen reaktio on käynnissä. Jos en usko kroppaani ja poistu allergiaa aiheuttavasta sisäilmasta, seuraakin sitten täyslaidallinen vaikeampia allergiaoireita, koko ajan pahentuen.

Se homeallergiastaan kirjoittanut

Vierailija
15/15 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilämpöni on juuri tuossa 36 astetta, ja 37 ja vähän päälle olen todella pahassa flunssassa ja ihan surkeena palelemassa. 38 astetta on todellinen tyrmäys, jota sairastan ehkä kerran 4 vuodessa. Hyvä tietää että meitä on muitakin :)

Jännä kyllä sun reagtio. Varmaan jotain psykosomaattista. Ehkä lapsi voi herättää jotain muutakin, syvempiä juttuja, jotka ei sinäänsä johdu lapsesta vaan siitä mitä se sussa herättää. Yks teoria vaan. Pidä silmät avoinna, kyllä se selviää tai sit muuttuu.

Tsemppiä salapoliisin hommiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi