Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkupojan hiustenkasvatuksesta

Vierailija
27.02.2012 |

Meidän 5-vuotias poika on jo pitempään halunnut kasvataa pitemmät hiukset. Tähän asti on aina ollut "poikatukka". Haaveilee kai sellaisesta n. olkapäille ulottuvasta.

Nyt on juuri lyhyt tukka kasvanut sen verran, että tuntuis, että ihan pakko on jotain tehdä. Korvien puoleen väliin sivuilta, takatukka myös hyvin ylikasvaneen näköinen. Ja pyörteiden kohdalta päällä aina ihan pystyssä. ;)

Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä: voisinko jotenkin muotoilla hiuksia niin, että olisi nätimmän näköistä kasvattamista, vai annetaanko hiusten vaan joka kohdasta kasvaa...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin, että aiotaan kasvattaa tukkaa ja pyytäisin muotoilemaan nyt siistiksi, mutta niin, että ei lyhennetä liikaa. Muuten on välivaiheen aikana epäsiisti.

Vierailija
2/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa ja olensanonut, etät niin kauan kuin kotona asuvat ja mä maksan heidän elämisensä heillä on "insinöörimalli" tukassa.

Ei siis siiliä, ei pitkää hampparitukkaa - vaan siisti tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta

Vierailija
4/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisko täällä olemaan ketään sellaista (esim. kampaajaa) joka osaisi sanoa, miten voisin hiuksia siistiä? Mä olen itse aina leikannut pojan tukan ja jotain osaisin tehdä nytkin, kun vain tietäisi, että miten kannattaisi.

Vierailija
5/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takatukkaa voisi hieman lyhentää, että kasvaisi samassa suhteessa kuin muu tukka, vai millaista mallia poikasi on ajatellut, kaikkialta pitkää vai kasarityylista takatukkamallia?

Kasvatusvaihe on hankala, tiettyä epäsiistiä vaihetta on vaan pakko kestää, kunnes hiukset on kasvaneet halutun pituiseksi.

Muutoin kasvatusvaiheessa kannattaa aina välillä siistä kauttaaltaa, ettei lopputulos ole huonokuntoinen. Hidasta hommaa, vaatii pikkupojalta kärsivällisyyttä:)

Sattuisko täällä olemaan ketään sellaista (esim. kampaajaa) joka osaisi sanoa, miten voisin hiuksia siistiä? Mä olen itse aina leikannut pojan tukan ja jotain osaisin tehdä nytkin, kun vain tietäisi, että miten kannattaisi.

Vierailija
6/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Minäpä tuolla pohjalla yritän katsoa, osaanko itse hiuksille vielä jotain tehdä. Lyhyt on niin helppo ja vaivaton leikatakin, voi olla että joudumme nyt joka tapauksessa jo kääntymäänkin parturin puoleen.

Mukava nähdä, jaksaako poika nyt kasvattaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän