Mitä ruokaa syöt itsesi umpiähkyyn saakka?
Kommentit (11)
Ainakin kaalipataa ja ruispasta-jauheliha-tomaattimössöä. Myös kanalasagnea ja jauheliha-valkosipuliperunavuokaa.
makkarasalaattia sekä poronkäristystä.
ja muita suomalaisia mättöruokia kuten lihapullakastike ja muusi,
tai sitten spagettia juustoraasteen ja voisilmän kanssa.
Jos jotain, niin tortilloja tai fajitaksia.
Mutta onnekseni olen kasvanut pois tuosta ähkyyn syömisestä. Pyrin syömään joka päivä pieniä annoksia, sillä paino nousee muuten pikkuhiljaa, kun välillä tulee herkuteltua joka tapauksessa.
mutta kiusaus on suurin uunituoreiden leipomotuotteiden kohdalla. Sanotaan vaikka voisarvi, aurajuustopatonki, vaniljakreemiviineri... Sushia voisin myös syödä melkoisen annoksen.
Muuten pysyn kohtuudessa, mutta pääsiäisen aikaan tulee joka vuosi vedettyä ainakin parit mämmiöverit...mulla ei oo mitään rajaa sen kanssa. Päälle loraus kermaa, sokeria ei tarvita. Nam.
Semmoista hyvää joka on tehty oikeasta carnaroliriisistä ja josa on hyvää valkoviiniä ja parmigiano-juustoa sekä viimeisetelty isolla määrällä voita. Nammm....
Jos alan syödä vaaleaa leipää, syön ja syön ja syön kunnes olen ihan ähkyssä. Siksipä en sitä yleensä itselleni sallikaan, vaan syön lähinnä näkkäriä ja sitäkin vain aamupalalla.
salaatilla ja tuplalihalla, chili-röllikastikkeella :D
Onneksi vain noin kerran kuukaudessa.
ja hyvää pastaa.