Kutistujat viikolla 9
Derrick – 72 kg - 70,8 kg – 62 kg – 176 cm – 22,9
ekj78 – 74,8 kg – 74,6 kg – 64 kg – 170 cm – 25,8
jossuu – 64 kg - ? - ? -
*Mami* - 73 kg -
meerilotta – 65 kg – 62,5 kg – 55 kg – 2,5 kg – 163 cm – 23,5
pihlajanmarja80 – 75,5 kg - 74,7 kg – 66 kg – 170 cm – 25,8
Soffu – 76 kg - ? – 68 kg -? – 170 cm – 26,3
2äiti84 – 80 kg - ? – 70 kg – 170 cm – 27,7
Kommentit (4)
Kiitos sinulle, pihlajanmarja, tuon yhteenvedon päivittämisestä!
Minun tämänaamuinen painoni oli 61,8 kg. Alaspäin mennään siis edelleen, vaikka totuuden nimissä en ole jaksanut vahtia syömisiäni nyt yhtään. Liikuntaa olen kuitenkin lisännyt roimasti, joten sen voimalla mennään.
Olen iloinen, että 60 kg alkaa jo lähestyä. Sitten pitääkin skarpata, sillä loput kilot ovat taatusti tiukassa. Strategiani on pitää itseni koko kevät sen verran kiireisenä, että laihtuminen jatkuu väkisin...
Tsemppiä muillekin - tulkaa takaisin messiin, vaikka motivaatiota pitäisikin etsiä uudelleen! Kevättä on vielä jäljellä - jaksaa, jaksaa!
69,1 tänä aamuna.
Enää neljä kiloa välitavoitteeseen. Ja siitä enää kolme lopulliseen. Motivaatio on kohdillaan, liikun lähes päivittäin (uintia, hiihtoa, kuntosalia). Olo on hyvä.
Paitsi että viikonloppuna kahdet synttärit tulossa. Ehkä tämä alle 70 kilon maaginen rajapyykki pitäisi herkuttelut kurissa?
(hah)
Teillähän on homma edennyt hyvin.
Mulla tuli tuohon edelliseen nyt kuitenkin 400 g plussaa, joten 75,1 kg on tämän viikon virallinen lukema. Päätin nyt kuitenkin ilmoittaa rehellisesti tilanteen - varsinkin, kun mielestäni syömiset on sujuneet oikein hyvin ja lenkillekin olen ehtinyt edes sen pari kertaa.
On tämä vaan aika hankalaa näin neljän pienen lapsen ja töiden ohessa. Olen koko aikuisikäni tottunut liikkumaan aika paljon enemmän kuin nyt on mahdollista. Onneksi ne lapset siitä kasvaa.
Hyvää loppuviikkoa ja uutta alkavaa viikkoa meille kaikille! Koitan ehtiä tekemään heti alkuviikosta uuden pinon. Tai tottahan joku muukin saa sen laittaa vaikka heti maanantaina. =)
Eli onko kutistujia vielä paikalla? Minä olen mukana myös sisunaisissa, mutta koska sielläkin on ollut hiljaista, niin kokeilen, tulisiko uuteen aloitukseen vastauksia.
Lisää kuulumisia sitten loppuviikosta, jollen ole ainoa kirjoittelija.