Taidan huomenna saada tietää ettei työsopimustani
jatketa.
Vuodenvaihteessa riitelin esimieheni kanssa, täysin aiheesta ja esimieheni sai siitä rangaistuksenkin. Mutta minulla on määräaikainen työ, ja sopimus loppuu maaliskuussa. Huomenna on palaveri ja luultavasti siinä kerrotaan ettei sopimukseni tule jatkumaan.
Enkä ole yhtään varma, harmittaako minua vai ei.
Kommentit (9)
Miksi täällä kaikki aina muuten riitelevät esimiestensä kanssa???
Ai niin, sori unohdin. Palsta Mammoilla on AINA paska pomo joka ei osaa mitään.
Onneksi minulla on aivan loistava esimies. Parempaa esimiestä en voisi kuvitellakaan. Enkä edes vitsaile, tai kirjoita sarkastisesti.
Sääli että loppuvuodesta esimies vaihtuu kun muutamme ulkomaille ja vaihdan firman toimipistettä, ja toimitusjohtajasta tulee lähin esimieheni. Onneksi hänkin on suhteellisen lunki tyyppi, vaikka monessa mielessä tiukempi ja myyntipainotteisempi.
riitely liittyi ahdisteluun, josta hän siis sai työnantajalta kirjallisen varoituksen.
Mä en ole yhtään varma, haluanko jäädä työttömäksi. Tosin hakuja toisiin työpaikkoihin jo on päällä jne.
Totta puhuen olen kauhuissani jos jään tyhjän päälle, huonokin työ on tällä hetkellä elinehto vaikka ansiosidonnaista saisinkin.
vaikka olisit oikeassa.
Esimies on ykkönen ja vasta sen jälkeen tulee työntekijä.
Tietenkin työsi päättyy.
Mieheni on esimies ja en puolusta häntä. Hän ei riitele, mutta kyllä jotkut työntekijät tarvitsivat terapiaa ja ajavat asiansa siihen pisteen, että seuraavassa yt-neuvottelussa lentävät pihalle.
on ihan aihetta riitauttamiseen, jos tilallesi palkataan saman tien joku toinen tekemään samaa työtä mitä sinä olet tehnyt, siis jos projekti jatkuu edelleen.
Määräaikaisten työsopimusten ketjtuksista on ihan lähiajoilta parikin KKO:n ratkaisua, kannattaa tutustua ja miettiä toimiiko työnantajasi oikein.
Ei se nyt niin vain mene, kun harvan kohdalla.
Aina yritys keinot keksii ja pitää paussin ennen kun otetaan seuraava tilalle ja työnimike muuttuu ja hiukan tehtäväkuvaakin voi muutella.
ole tietenkin oieassa tässä mutta mitään haittaa siitä ei ole, että on tarkkana noitten asioiden kanssa, ettei joudu kärsimään mitään ilmiselvää vääryyttä tietämättömyyden vuoksi.
on ihan aihetta riitauttamiseen, jos tilallesi palkataan saman tien joku toinen tekemään samaa työtä mitä sinä olet tehnyt, siis jos projekti jatkuu edelleen.
Määräaikaisten työsopimusten ketjtuksista on ihan lähiajoilta parikin KKO:n ratkaisua, kannattaa tutustua ja miettiä toimiiko työnantajasi oikein.
aikovatko palkata mun jälkeeni jonkun tähän, jos siis huomenna saan tietää ettei sopimustani jatketa.
Työperäisiä syitä, siis minun aiheuttamiani, sopimuksen päättymiseen ei ole, eli olen hoitanut työni hyvin.
Ja mitä tulee tuohon ettei "esimiehen kanssa riidellä, siinä häviää aina" voin sanoa että huonommin voisin, jos olisin antanut esimieheni saada jatkaa ilman mitään huomautusta.
Mutta mä poistun jatkamaan töitäni, mukavaa päivää kaikille.
ap
perusteena määräaikaisuuteen.
ap