Halveksin kaikkia pienten lasten äitejä (ja myös isiä) jotka tupakoivat
En voi sille mitään, inhon tunne nousee aina kun näkee äidin kulkevan lapsensa kanssa tupakka suupielessä.
Eskari-ikäinen lapseni on juuri tutustunut erääseen kivaan harrastuskaveriin. Kun sitten näin tämän kaverin äidin tulevan hakemaan lastaan harrastuksesta ja pistävän tupakaksi heti ulko-ovella, tuli heti olo että toivottavasti lapseni ei koskaan halua kyläillä kaverinsa luona. Tupakoiva äiti romahduttaa perheen pisteet samantien aika matalalle.
Kommentit (22)
äiti on tupakoinnut kaikki raskausaikansa, ja molemmat vanhemmat sisätiloissa lastensa ääressä!
Olisivat hallunneet jatkaa "perinnettään" tupakoimalla myös minun ääressäni ollessani raskaana ja myöhemmin lapseni ääressä, mutta pistin stopin asialle! Ottivat niin kovat pultit, että meinasivat etteivät tarvi koskaan ensimmäistä (ja toistaiseksi) ainoaan lastenlastaan nähdäkään. Mulle tää ei olisi ollut mikään ongelma, jos kerran tupakka on tärkeämpi kuin oma lapsi tai lapsenlapsi niin eläköön sitten tupakkansa kanssa! Mutta kävi kyllä täysin selväksi mikä on vanhemmille tärkeintä elämässä! Tupakointi!
Nim. en koskaan ole tupakoinnut eikä ole aikomustakaan, vaikka tupakoivien vanhempien lapsi olen!
ei tosin vaunuja työnnellen tai lasten nähden. Se on hienostuneempi tapa ja terveellisempää, kuin alkoholi ja tupakka.