Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makuupaikan ostaminen junaan

Vierailija
27.02.2012 |

siis apua, mistä saa tuolta VR:n verkkokaupasta makuupaikan varattua? Olen ennen monta kertaa ostanut sen netistä, mutta nyt en saa mitään muuta kuin istumapaikan varattua?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa Kemijärvelle ja sinne ei menekään kuin tuo yöjuna.

Viime syksynä kun tuli tuo lippu-uudistus niin sen jälkeen en ole makuupaikkaa saanut verkosta ostettua, ärsyttää. Viimeksi soitin suoraan sinne asiakaspalveluun, jonotin 15 minuttia ja toiset 15 minuuttia meni lipun ostoon...mutta kait se on pakko taas sitä kautta ostaa kun en osaa tuolta verkkokaupasta sitä hankkia!

Vierailija
2/5 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku viime aikoina ostanu makuupaikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis apua, mistä saa tuolta VR:n verkkokaupasta makuupaikan varattua? Olen ennen monta kertaa ostanut sen netistä, mutta nyt en saa mitään muuta kuin istumapaikan varattua?!

Ethän yrittänyt ostaa junaan ennakkolippua? Valitse tavallinen Peruslippu, niin seuraavalla sivulla voit valita, haluatko ostaa istumapaikan, makuupaikan vai makuuhytin.

Vierailija
4/5 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan lähtöön on just se 7 vrk, joten otin vaan halvimman lippuvaihtoehdon ja se sit oli toi ennakkolippu. Nyt vaihdoin peruslipuksi ja sain paikan ostettua, kiitos!

Ja kappas, 3 euroa on taas lippu kallistunut edelliskertaan verrattuna.

Vierailija
5/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sain varattua makuupaikan kun vahingossa laitoin lapseni eläkeläisiksi ;) Vaikka vain toiseen suuntaan on makuuvaunu, tulee yhtä kalliiksi kuin lennot, joten lennämme mekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän