10v hääpäivä tulossa pian. "Saako" juhlia jotenkin (esim
kaveriporukassa grillausta tms) vai onko se jotenkin noloa? Mitä olette itse tehneet?
Kommentit (7)
juu, ei tietenkään saa. miten kehtaat edes kysyä?
oikeesti, omilla aivoilla saa joskus ajatella.
meillä kans itse asiassa ens torstaina sama päiväys...
ajateltiin viikonloppuna juhlistaa ihan oman perheen voimin, mutta miksei vois porukallakin juhlia jos vaan tahtoo, ei lainkaan huono idea
Minä vietin Tahitilla ja join skumppaa.
Mies ei ollut mukana. Eropaperit jätin parin kuukauden päästä.
Mutta, mielestäni on juhlimisen arvoinen päivä. Ystävien kanssa on aina ihana viettää tärkeitä päiviä.
Lapset serkkulaan hoitoon, varasimme hotellista saunallisen ja poreammeellisen sviitin, skumppaa, hyvää ruokaa, paljon seksiä. Oli hyvä hääpäivä :)
Itse en haluaisi omaa hääpäivääni juhlia ystävien kanssa, vaan mieheni kanssa. Mutta jos meidät kutsuttaisiin jonkun toisen hääpäiväjuhliin, niin toki mielellämme menisimme, emmekä pitäisi nolona. Kaikki tekevät ja juhlivat omalla tavallaan.
"Saadaanko tehä niin tai näin ja onko tää ihan noloo?!".. Harmittaa, että aikuiset ihmiset ei uskalla elää ja nauttia elämästään sillä tavalla millä nyt sitten nauttivatkaan. Tosi usein on tälläisiä aloituksia. :(
Itse emme juhlineet, mutta jos meidät tuollaisiin kutsuttaisiin, niin pelkästään hyvää ajattelisin. Juhlia ei minusta koskaan ole liikaa.