Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen lapsilukuusi?

Vierailija
26.02.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties seitsemännenkin... Tavallaan siis en ole, mutta olen jo hyväksynyt tilanteen. Viiteen jää.

Vierailija
2/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mahassa, haluan luultavasti toisenkin. Mies kuitenkin vastustaa ajatusta, koska hänellä on jo ennestään 2 lasta, ja sitten "niitä on niin monta". Saas nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin onnellinen yhden lapsen äiti. Myös mies on tyytyväinen lapsilukuumme. Iän puolesta lapsia voisi vielä tulla lisää, mutta elämä on nyt täydellistä, joten tuskin niitä tulee.

Vierailija
4/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En: Meillä on yksi lapsi. Haluaisin toisenkin että olisi "se kaverus" esikoisella ja esim. matkoilla mukana aina leikkikaveri. Ja joo tiedän kyllä etteivät sisarukset aina tule toimeen toistensa kanssa.

Olen: En ole mikään lapsikeskeinen ihminen. En pidä leikkimisestä, en pikkulapsiajasta enkä muusta sellaisesta puuhailusta kotona lasten (tai edes lapsen kanssa). Joten parempi, että näitä lapsia on vain yksi koska pikkulapsiaika oli todella tylsää. Ei se rankkaa ollut mutta tylsää. Ei vaan napannut yhtään. Miksi siis tehdä toinen?

Vierailija
5/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yhtään nuorempi, niin yksi lapsi vielä. Minulla on 3 lasta.

Vierailija
6/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä että voisi vielä yhden tehdä. mutta yksi kerrallaan, katsotaanpa mitä mieskin sanoo kun alan viidettä ehdottelemaan :)

Vierailija
7/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! (=0)

Vierailija
8/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 0 kpl.

Vierailija
9/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toisen lapsen, mutta mies "harkitsee". Tosin olen tullut siihen lopputulokseeen etten halua tämän miehen kanssa toista lasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän