Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö ihmisestä päällepäin, jos häntä rakastetaan, hän saa seksiä ja

Vierailija
26.02.2012 |

hellyyttä? Mistä sen huomaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kyselee? :D Haluat tietää, saako joku kääkkä? Saattaapa saadakin, vaikka sinun mielestäsi ei voi kellekään kelvata.

Vierailija
2/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni masennus peittää kaiken, vaikka saan hyvää seksiä, mies tekee kotitöitä ja hellii minua eikä ole suurempia ongelmiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni masennus peittää kaiken, vaikka saan hyvää seksiä, mies tekee kotitöitä ja hellii minua eikä ole suurempia ongelmiakaan.

Vierailija
4/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun ollaan yhdessä jossain. Meillä on vaan se sellainen katse, kuulemma :)

Ja ihan oikeassa ovat!

Vierailija
5/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku ja ilman seksiä erosta asti jo 7 vuotta, ja minulle aina välillä kommentoidaan että olen hyvin onnellisen näköinen ihminen tai muuta vastaavaa. En kyllä tunnekaan oloani mitenkään huonoksi ilman seksiä ja miestä. Joten en usko että juuri sitä näkee rakastetaanko ihmistä ja saako hän seksiä, mutta se onko ihminen tyytyväinen olosuhteisiinsa kyllä usein näkyy.

Vierailija
6/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Hapannaama

Vierailija
7/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen hehkuu ja säteilee. Minulle ainakin on useampi eri ihminen sanonut näin ollessani ihastunut - heidän sitä tietämättä.

Myös tuo seksin saanti ilmeisesti näkyy jollain tapaa. Sain elämäni parasta seksiä rakastajani kanssa ja kerran sitten yksi tuttu mies tuli yllättäen vonkaamaan seksiä hänen kanssaan. En tietenkään suostunut ja ihmettelin hänelle, miksi hän sellaista tuli kysyneeksi nyt, olimmehan tunteneet useamman vuoden. Mies sanoi, että minulla näyttäisi olevan hyvä seksielämä. Naurahdin ja sanoin, että niin todella onkin mutta näkeekö sen päältä?? Hän sanoi, että kyllä sen jotenkin huomaa, mutta ei osannut tarkemmin määritellä, että miten.

Vierailija
8/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen hehkuu ja säteilee. Minulle ainakin on useampi eri ihminen sanonut näin ollessani ihastunut - heidän sitä tietämättä. Myös tuo seksin saanti ilmeisesti näkyy jollain tapaa. Sain elämäni parasta seksiä rakastajani kanssa ja kerran sitten yksi tuttu mies tuli yllättäen vonkaamaan seksiä hänen kanssaan. En tietenkään suostunut ja ihmettelin hänelle, miksi hän sellaista tuli kysyneeksi nyt, olimmehan tunteneet useamman vuoden. Mies sanoi, että minulla näyttäisi olevan hyvä seksielämä. Naurahdin ja sanoin, että niin todella onkin mutta näkeekö sen päältä?? Hän sanoi, että kyllä sen jotenkin huomaa, mutta ei osannut tarkemmin määritellä, että miten.

Vierailija
9/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, voi viddu sanon näille "masentuneille". Ryhdistäytykääpäs nyt. Jos ei ole ongelmia, mies hellii ja vielä hyvää seksiäkin riittää niin mikä kumma masentaa? Oikeesti mikä IHME JA KUMMA SILLOIN VOI MASENTAA???

Mua ei masentaisi jos asiat olisi noin hyvin.

Vierailija
10/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meni vähän viittaus pieleen! :D Kyllä se tuttu kaveri ihan heteroseksiä hinkui minulta.

12

Vierailija
11/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näkee jos ei rakkautta tai seksiä saa ja sitä tarvitsisi.... Ainakin yksi ystäväni oli otenkin kauhean rasittava, sellainen provosoiva, jopa riidanhaluinen. No, sitten hän tapasi n. 20-vuotiaana ensimmäisen poikaystävänsä ja nopeasti muuttivat yhteenkin asumaan. Ja hups, ystävästäni tuli huomattavasti miellyttävämpi ihminen! Vitsailinkin ystäväni poikaystävälle joskus heidän luona käydessäni, että kun tulit kuvioihin niin Tanja on kyllä muuttunut niin paljon kiltimmäksi! Toki ihmisen perusluonne säilyy, eli piikikäs ystäväni on edelleen, mutta jotenkin lauhkeampi jokatapauksessa.

Vierailija
12/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, voi viddu sanon näille "masentuneille". Ryhdistäytykääpäs nyt. Jos ei ole ongelmia, mies hellii ja vielä hyvää seksiäkin riittää niin mikä kumma masentaa? Oikeesti mikä IHME JA KUMMA SILLOIN VOI MASENTAA???

Mua ei masentaisi jos asiat olisi noin hyvin.

jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä olosuhteiden kanssa. Lääkehoitoa yms. tarvitaan, eikä siitä silti kaikki toivu tai masennus muuttuu krooniseksi ja jatkuu aina vaan lukuunottamatta joitakin hyviä jaksoja.

Vierailija
13/16 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymykin hyytynyt, koska mies on haluton. Kiukustun helposti ja olen kärsimätön.

Vierailija
14/16 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymykin hyytynyt, koska mies on haluton. Kiukustun helposti ja olen kärsimätön.

Vierailija
15/16 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että on rakastettu nostaa itsetuntoa ja auttaa "kantamaan" kroppansa hyvin, pitämään itsestään huolta ja hyvällä tuulella. Hymyilyttää ilman sen kummempaa syytä

:)

Vierailija
16/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaivannut nuoruudesta asti. Ei sille mitään voi eikä elämäni siitä onnelliseksi muutu, että mies tekee kotitöitä ;).

t. en muista nroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi