En ollenkaan meinaa päästä yli sellaisesta, että yksi työkaveri ei pidä minusta
Hän on minua korkeammassa asemassa firmassamme, hänen lapsensa on minun lapseni kanssa samalla luokalla koulussa. Pelkään että jos hän ei jostain syystä siedä minua, niin pystyy manipuloimaan lastaan kiusaamaan omaani, jättämään kaveripiirin ulkopuolella ym. juttuja. Miten oppia elämään tällaisen asian kanssa? Työpaikan vaihto ei tule minun kohdallani nyt kyseeseen.
Kommentit (5)
vainoharhanen??
miks se manipulois lastansa kiusaamaan sun lastas? onko niin käynyt joskus?
ei kaikista oo pakko pitää. En minäkää pidä kaikista ihmisistä, mutta en silti alkas sen lapsia kiusaa? :DD
huuhuu, herätys. Tuskin sinäkään pidät kaikista ihmisistä jotka tunnet? se ei tykkää susta, no voi voi..mitä vitun väliä??
Eihän se nyt yleensä niin mene, että jos jostain ihmisestä ei pidä, niin ei pidä silloin hänen lapsistaan, puolisosta tms. ystävistä.
Henkilökemiat ovat monimutkainen asia. Vaikka itse tulen toimeen ihmisten kanssa, silti välillä tulee vastaan sellaisia, joista en vaan pidä. En vain näytä sitä, eikä tulisi mieleenkään etteikö joku toinen voisi pitää siitä henkilöstä.
Aika outo ajatusmaailma sinulla! Miksi ihmeessä kukaan vaivautuisi käyttämään energiaansa lobbaamalla lastaan kiusaajaksi? Jos en pidä jostain ihmisestä, mua todellakaan kiinnosta pätkääkään hänen perhe-elämänsä tai lapsensa enkä uhraa sille ajatustakaan.
Olet ap kyllä pikkuisen vainoharhainen, rauhoitu!
itsetunto-ongelma? MIksi kukaan täysijärkinen aikuinen (varsinkin korkeammassa asemassa oleva) käyttäisi omaa lastaan noin törkeästi kiusatakseen työkaveriaan?? Ootko vähän vainoharhainen?