Mitä ajttelette kun jollekin suositellaan tälla palstalla aborttia?
Kommentit (11)
Ei kaikkien kannata synnyttää viattomia lapsia kärsimään.
Tai ehkä sen verran että toivottavasti hän ei kuulu minun kaveripiiriini.
Tuntemattomalle nyt vain on helppo mennä anonyyminä huutelemaan kun ei tiedä kuin pienen ripauksen totuudesta.
En kylläkään ole mikään abortin vastustaja, mutta ihan heppoisin perustein en sitä lähtisi kenellekkään ehottelemaan.
itse niin ehdottaisi, mutta olen sitä mieltä, että joidenkin lisääntyminen on yhteiskunnalle sellainen taakka, että parempi olisi olla lisääntymättä.
Esimerkiksi jos ei yhden lapsen kanssa ole pärjännyt ilman ylimääräistä tukea niin miksi oi miksi menee ja hankkii toisen?
Liika apu passivoi ja saa ihmisen luulemaan, että yhteiskunta passaa aina.
aborttia suositellut, tosin ystäväni päätyi siihen tuellani. Täällä voi suositella, jos tilanne vaikutta siltä. Omalle tyttärelle voisin suositella, jos tulisi raskaaksi 15 veenä tms.
koska sitä ehdotetaan aina nuorille, yksinhuoltajille tai suurperheiden äideille. Samalla kuitenkin koko palsta huokuu abortti on murha -henkeä. Koettakaas päättää.
Tarkoitatko tyyliin "tee abortti, ei susta ole äidiksi, luuseri" vai ihan asiallista pohdintaa että oisko se oikea vaihtoehto? Jälkimmäisessä tapauksessa pidän fiksuna, onhan se kuitenkin varteenotettava vaihtoehto monessa tilanteessa.
Jos täällä joku kertoo, kuinka ei tahdo lasta, mies on raiskannut tms, ja itse haluaisi vain hypätä parvekkeelta, jotta pääsisi tilanteesta, eikö aborttia voisi sanoa yhdeksi ratkaisuksi?
tekstin lukija on toivottavasti niin fiksu, että osaa miettiä, kuinka asiaa perustellaan ja tehdä kuitenkin viime kädessä omat johtopäätöksensä OMAN tilanteensa pohjalta.
On hyvä ymmärtää, että ehdoton abortin suositteleminen on MIELIPIDE, joka pohjautuu mielipiteen esittäjän omiin kokemuksiin ja tuntemuksiin asiasta. Hän siis kokee asiasta tuolla tavoin, joku muu voi kokea asiasta eri tavoin.
asiallista pohdintaa?? En ole koskaan törmäännyt, pelkästään yskiselitteisiin "tee abortti, on kaikille parempi" fraaseihin.
Tarkoitatko tyyliin "tee abortti, ei susta ole äidiksi, luuseri" vai ihan asiallista pohdintaa että oisko se oikea vaihtoehto? Jälkimmäisessä tapauksessa pidän fiksuna, onhan se kuitenkin varteenotettava vaihtoehto monessa tilanteessa.
..kuuluuko "asiallinen pohdinta" ja tää palsta mitenkään yhteen muutenkaan?
Anna edes yksi ketjuvinkki.