Miehen mukaan olen ihmishirviö
koska oletan, että voin luottaa hänen sanaansa.. Pitkä parisuhdeongelmien historia johon liittyy miehen juomista. Eilen olin aamusta iltapvään lapsen kanssa kaupungilla, ja sitten mies lähtikin jo harrastukseensa. Sanoi tulevansa norm.aikaan eli kuudelta tekemään illallisen, ja lähtee sitten ysiksi katsomaan peliä baariin. No, vähän ennen kuutta tulee sms että laita rahaa tilille äkkiä. Käy ilmi että katsoo jo jotain aiempaa peliä harrastusjengin kanssa baarissa. Laitan 10e, mulle jää 20e jonka pitää riittää 3pv. Ilmoitan että haluan hetken omaa aikaa ennenku lähtee illan peliin (mies ollu 4 ed iltaakin katsomassa pelejä). Seiskalta tulee viesti että peli loppuu kohta, tulee sit (oli 2 ratikkapysäkin päässä). 19.45 soitan et meneekö kauan. Oli ottanu toisen tuopin. Tuli kotiin 20.30 ja suuttu ku en ollu tehny ruokaa. Rupes väsään jotain kiireellä (seur.peli alkamassa) mut suuttu ku sanoin että hyvä jos syö ennenku ottaa lisää kaljaa. Mökötti, jäi kotiin vaikka sanoin että voi mennä kattoon pelin. Aamulla sain kuulla olevani hirviö. Mies lähti yksin ulos syömään kun mä natsi en anna kotona syödä. Lähettelee tekstareita kuinka hän yrittää olla hyvä, eilenkin imuroi, mut mikään ei kelpaa.
Mitä kaltaiseni hirviön pitäs nyt tehdä?
Kommentit (16)
saa pelata ja ryypätä kenenkään häiritsemättä.
joo, yks lapsi alle 2v. Ai enkö mä olekaan hirviö?
saa pelata ja ryypätä kenenkään häiritsemättä.
Vastasin just tekstariin että muuttais pois niin elämä vois olla pelkkää futista ja bisseä :D t.ap
miehellä on vaihtoehtoja. Haluaako perheen vai ei.
miehellä on vaihtoehtoja. Haluaako perheen vai ei.
'Mihin mä kotoani muuttaisin.'
tekee niinkuin lupaa ja lakkaa käyttäytymästä kuin juoppo poikamies, jonka ei tarvitse huomioida muita lainkaan.
Tajusiko oman käytöksensä ristiriidan eilen, ettei tehnyt niinkuin oli sanonut?
olemaan vaan miehen taloudenhoitaja ja täyshoitolan pitäjä vaan haluaisi ihan oikean tasa-arvoisen ja toimivan parisuhteen, on hirviö.
En haluis antaa kenenkään ajaa lasta ja mua kodistamme. Omasta mielestään ei tehnyt eilen(kään) mitään väärin, mä olen natsi. Hän oli SANONUT, ei luvannut, ja sitten oli mieli muuttunut. Hän on vankina kotonaan.
ettei vaan olis kontannu kotiin?
Okei, jäi katsomaan peliä kavereiden kanssa, paska juttu, mutta eikai niitä pelejä joka ilta vuodessa tule? Ja osallistuuhan se kotitöihinkikn, kun kerran imuroi.
Mitä ihmettä. Ensimmäiset viestit vaatimassa taas eroa, kas kun ei hirtetä palleista kattoon. Ehkä sä et anna sille riittävästi omaa tilaa ja se viihtyy siellä baarissa. Tässäkin kun viimein tuli kotiin, niin pelkkää nalkutusta vastassa.
Miksi se on mieluummin kavereiden kanssa kuin kotona? Mieti sitä, niin ratkaisu voi löytyä yllättävän läheltä.
hänen mielestään lapsi ja parisuhde ei rajoita tai muuta mitään. Sitä paitsi hän on jo muuttunu tosi paljon mut mä en huomaa koska mulle ei kelpaa mikään. (joo, on ehkä 2 krt tullu pelin jälk suoraan kotiin ja ottanu oikeesti vaan pari 4. Ei vedä enää joka ke kännejä niinku opiskelijana.)
Mies haukkui mut mulkuksi ja sanoi lähtevänsä heti kun löytää paremman. Ja synnytin 2,5vkoa sitten meidän toisen lapsen. Tuntuu kerrassaan ihanalta kun näin haukutaan.
että voisi elää niinkuin ennen perhettä?
Omalta isältään?
ettei vaan olis kontannu kotiin?
Okei, jäi katsomaan peliä kavereiden kanssa, paska juttu, mutta eikai niitä pelejä joka ilta vuodessa tule? Ja osallistuuhan se kotitöihinkikn, kun kerran imuroi.
Mitä ihmettä. Ensimmäiset viestit vaatimassa taas eroa, kas kun ei hirtetä palleista kattoon. Ehkä sä et anna sille riittävästi omaa tilaa ja se viihtyy siellä baarissa. Tässäkin kun viimein tuli kotiin, niin pelkkää nalkutusta vastassa.
Miksi se on mieluummin kavereiden kanssa kuin kotona? Mieti sitä, niin ratkaisu voi löytyä yllättävän läheltä.
Voi kuule, futista tulee aika usein.. Valioliiga, bundesliiga, serie a, mestareiden liiga, cupit ja liigacupit. Joo, tossa vaiheessa oli ottanu 2 kun piti olla jo käymässä kotona ennenku lähtee baariin kattoon peliä. Oisko suunnitelman muutoksesta voinu ilmottaa muutoin kuin 'laita äkkiä rahaa tilille'? Kyseessä mies joka lähtee ostamaan kissanruokaa ja tulee aamuyöllä kotiin oksentamaan lelujen päälle. Luottamusta vasta harjottelen.
menee elämä hukkaan jos luottamusta harjoittelet sellaisen kanssa joka ei täytä edellytyksiä.
Mies haukkui mut mulkuksi ja sanoi lähtevänsä heti kun löytää paremman. Ja synnytin 2,5vkoa sitten meidän toisen lapsen. Tuntuu kerrassaan ihanalta kun näin haukutaan.
Ääh, sympatiat sulle! Voit tulla mun lesbokommuuniin jonka mies käski mun perustaa. Mies ite alkoholistien lapsi.
Muuta en keksi.
Teillä on siis yksi lapsi vai? Paremmin pärjäät kahden hänen kanssaan kuin tuon keskenkasvuisen valehtelijan. Hanki elämä - älä aikuista lasta huollettavaksi!