Haluatko, että av-mammat stailaa sut? Laita kuva ja budgetti!
Millaiseksi - kenen kaltaiseksi - haluat ulkoisen olemuksesi?
Ainoa, josta voi jotain tietää, että millainen olla on oma itse. Siitä se lähtee. On löydettävä se oma tyyli ja voimistuttava sen toteuttamisessa.
Haluaisitko, että av-mammat slailaisivat sut?
LAITA KUVA niin me etsitään sulle vaatteet!
Kerro vielä, että käytetäänkö kirppiksiä vai kauppoja?
Kommentit (11)
Olen hyvän ilmapiirin luomisen ammattilainen ja siitä olen saanut oikein erityismaininnan!
Mistä olet ne kurjat av-tyypit poiminut?
Muuten määrittele se mielestäsi kurja ja toisaalta kiva tyyppi. Kiitos!
http://www.google.fi/imgres?q=julianna+margulies+casual&hl=fi&client=fi…
Tämä on esikuva, mutta tyyliteltynä suomalaiseen pikkukaupunkiin sopivaksi, mallin ikäinen ja vartaloinen asiakas. Hiukset ja nassu ei ihan esikuvan "tasoa", mutta tummahko tukka kuitenkin hartioille.
Tuskin tossa mitään apua tarvitaan. Sulla on jo varmaan ennestään farkut ja kengät ja joku hu ivi.
Mulle tämä tehtävä on liian helppo - ei ole edes mitään hommaa tossa ja juuri tommoisena sopii pikkukaupunkiin. Ei ole liian huono tai hieno pikkukaupunkiin. Hesassa ja Tukholmassakin toi käy on niin neutraali. Mutta muutaman kerraan pestyinä noi ei ole enää sit mitään.
Siis kerro tarkemmin, että miten voin auttaa.
Olen liian isolanteinen/lyhyt istuakseni suoraan yksi yhteen tuollaiseen tyyliin. Ylipainoa ei ole.
Luulin, että tämä olisi ollut hyvä ja mielenkiintoinen aloitus. Mutta kappas vain, eipäs ollutkaan.
Kilosta vaan puhutaan ja laihareista, mutta ei siitä kaikesta kivasta, että miten saa just omasta itsestä mahdollisimman kivannäköisen niistä edellytyksistä lähtien mitä itsellä on.
Onpas surullista.
Tehkääas uusi yritys. Listatkaa mitä kledjuja teillä on kaapissa niin katsotaan mitä niistä voisi aikaansaada vai kannattaisiko jotakin jo laittaa kiertoon ja hankkia uutta tilalle kaupasta tai kirpparilta tai tutuilta (jotain voi näes vaihtaa ja jopa lahjoittaa toinen toisilleen).
mutta sitten aloitkin kiukutella että me ollaan ihan tyhmiä kun ei leikitä sun kaa :(
Luulin, että tämä olisi ollut hyvä ja mielenkiintoinen aloitus. Mutta kappas vain, eipäs ollutkaan.
Kilosta vaan puhutaan ja laihareista, mutta ei siitä kaikesta kivasta, että miten saa just omasta itsestä mahdollisimman kivannäköisen niistä edellytyksistä lähtien mitä itsellä on.
Onpas surullista.
Tehkääas uusi yritys. Listatkaa mitä kledjuja teillä on kaapissa niin katsotaan mitä niistä voisi aikaansaada vai kannattaisiko jotakin jo laittaa kiertoon ja hankkia uutta tilalle kaupasta tai kirpparilta tai tutuilta (jotain voi näes vaihtaa ja jopa lahjoittaa toinen toisilleen).
Ja kaapista löytyy lähinnä suoraa housua, 3/4-hihaista toppia ja neuletakkeja. Silti en perususta saa piiloon, mikä avuksi?
t. se joka halusi Grace Kellyksi :)
Mustia pikkuhousuja (Lindex, malli tai) 25 kpl
Sukkia (kaikkia outoja ja kirjavia + mustia nilkkasukkia)
Mustia lekkinksejä 10 kpl
Farkkuhameita 5 kpl
Mustia huppareita 3 kpl
Mustia t-paitoja 30 kpl
Mustia pitkähihaisia trikoopaitoja 15 kpl
Tuntuu siltä, että näilla av-läisillä ei ole pienintäkään perustietoa ja -tajua pukeutumisesta.
Ehkäpä heillä on, ja juuri siksi heitä lähinnä huvittaa tämä aiheesi? Eivät tarvitse neuvojasi, koska osaavat kysyä niitä vaikka ammatti-ihmiseltä jos sellaisia kaipaavat? :)
Olen hyvän ilmapiirin luomisen ammattilainen ja siitä olen saanut oikein erityismaininnan!
haluaisin sen tekevän jonkun mukavan ihmisen.