Mulla palaa käpy, jos lapsi ei pääse huomenna hoitoon >:(
Ollut nuhaa ja flunssaa ja sen semmosta ja olen ihan kypsä tähän kotona olemiseen. Nyt lapsella ei ole lämpöä eikä eilenkään ollut ja meno alkaa olla sen mukaista.
Töistä ei voisi olla yhtään enempää pois, sieltäkin suunnalta ressiä pukkaa. Mut eipä tässä vaihtoehtojakaan oo, kun yksin olen lapsen kanssa :(
Kommentit (4)
Ap kirjoitti, että lapsella on OLLUT nuhaa ja flunssaa. Lämpöä ei ole ollut kahteen päivän eli lapsi on parantunut. Lopussa sp vielä toteaa, että pakko olla kuitenkin siinä tapauksessa pois töistä, jos lapsi on kipeä, koska on yh eikä muitakaan vaihtoehtoja ole. Miksi siis alat "huutamaan"?
Ollut nuhaa ja flunssaa ja sen semmosta ja olen ihan kypsä tähän kotona olemiseen. Nyt lapsella ei ole lämpöä eikä eilenkään ollut ja meno alkaa olla sen mukaista.
Töistä ei voisi olla yhtään enempää pois, sieltäkin suunnalta ressiä pukkaa. Mut eipä tässä vaihtoehtojakaan oo, kun yksin olen lapsen kanssa :(
LISÄKSI LAPSEN TÄYTYY SAADA TOIPUA TAUDEISTA KUNNOLLA, EIKÄ VIEDÄ PUOLIKUNTOISENA HOITOON. PISTE.
lapsella oli kuumetta 38,3 heti neljän tunnin päikkäreitten jälkeen. Pitää kohta mitata uudestaan kunhan tuo unilämpö on laskehtinut.
Alkaa kyllä nyt tosiaan hankalaks tää kotonaolo, mut eihän sille voi mitään :(
ap
LISÄKSI LAPSEN TÄYTYY SAADA TOIPUA TAUDEISTA KUNNOLLA, EIKÄ VIEDÄ PUOLIKUNTOISENA HOITOON. PISTE.