Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua "vaivaa"? Mies on ihmeissään.

Vierailija
25.02.2012 |

Ollaan oltu yhdessä 12,5 vuotta. Nyt yhtäkkiä, olen alkanut himoita miestäni kuin silloin alkuaikoina. Joka päivä haluaisin seksiä, eikä haittaisi vaikka saisin useamman kerrankin. Mahdollisuus järjestyy ehkä siihen yhteen kertaan, kun lapset on saatu nukkumaan.

Viime vuosina seksiä on ollut max 2krt viikossa, välillä on ollut viikkojenkin taukoja.

Keväitä on ollut jo aika monta joten ei voi laittaa senkään piikkiin.

En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä oikeasti halua enää koskaan joutua harrastamaan seksiä kenenkään muun kanssa.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista "heräämistä" vuosikausien jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä 15 v ja välillä kiinnosta enemmän ja välillä kuin kilo paskaa. Himokausiakin on, mutta liitän sen enemmän hormonitoimintaan kuin seurusteluaikaan. Ole onnellinen, että haluat omaa miestäsi, etkä naapurin :D Miehesikin on varmasti mielissään :)

Vierailija
2/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi joskus aiheuttaa tuollaista .)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt kuin pieni sika, ja ollut vielä tavallista väsyneempi, mutta olen yhdistänyt väsymyksen "ylettömään" seksin harrastamiseen.

Ap.

Vierailija
4/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun satunnaisesti kuvittelen, että kaikki meidän elämässä on hyvin, mies arvostaa mua ja lapset pärjää.

Sitten kyllä aina sattuu jotain, mikä pudottaa maanpinnalle ja siihen ne halutkin sit lopahtaa.

Vierailija
5/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yhdessäeloa rutkasti enemmän kuin teillä, mutta kaikestahuolimatta ja onneksi himoitsen omaa miestäni. Välillä tuntuu, että tämä on kamalaa...jatkuvasti haluttaa. Olen myös mieheni kanssa samassa työpaikassa ja välillä yksin hymyilen kun näen mieheni työssä, esim.opastamassa työkavereitani, ajattelen, että mitä työkaverit ajattelisivat jos tietäisivät missä pomon huulet olivat eilen ;)

Vierailija
6/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yhdessäeloa rutkasti enemmän kuin teillä, mutta kaikestahuolimatta ja onneksi himoitsen omaa miestäni. Välillä tuntuu, että tämä on kamalaa...jatkuvasti haluttaa. Olen myös mieheni kanssa samassa työpaikassa ja välillä yksin hymyilen kun näen mieheni työssä, esim.opastamassa työkavereitani, ajattelen, että mitä työkaverit ajattelisivat jos tietäisivät missä pomon huulet olivat eilen ;)

On meilläkin ollut sellaista normaalia aaltoilua, hyvien ja arkisempien aikojen kanssa, mutta tällaista uudelleen rakastumista en ole vielä ennen kokenut, tai sitten en muista. Onhan tämä reilu 10 vuottakin jo ihan kohtuullinen aika :)

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi